مایکروسافت سطح دو متوقف می شود توسط FCC

سال گذشته مایکروسافت ساخته شده تا حدودی تعجب آور اطلاعیه زمانی که آنها نشان داد که آنها خواهد بود ساخت گوشی ها

توسط POSHTIBANNEWS در 3 مرداد 1399

سال گذشته مایکروسافت ساخته شده تا حدودی تعجب آور اطلاعیه زمانی که آنها نشان داد که آنها خواهد بود ساخت گوشی های هوشمند و دوباره. این شرکت همچنین می تواند آینده را در یک راه بسیار بزرگ را با دو صفحه نمایش دستگاه در قالب سطح اواز یا موسیقی دو نفری. این گوشی که انتظار می رود برای راه اندازی این سال ما در حال حاضر یک گام نزدیک تر به راه اندازی.

تبلیغات

با توجه به Droid-Life به نظر می رسد که مایکروسافت دستگاه ساخته شده یک گودال توقف در FCC. در حالی که آن را نمی کند به صراحت ذکر است سطح دو آن را می سازد ذکر یک "مایکروسافت فبلت دستگاه" که در آن از آن خواهد شد از ویژگی های دو صفحه نمایش و باید چهار تنظیمات که شامل تاشو باز و خورده نزدیک است.

بر این اساس و همچنین مایکروسافت عدم گوشی های هوشمند آندروید, آن را احتمالا امن فرض کنیم که دستگاه در FCC است که هیچ یک دیگر از سطح اواز یا موسیقی دو نفری. پر کردن نیست لیست مشخصات دستگاه اگر چه در گذشته ما شنیده سطح دو می تواند و نه ناامید کننده از نظر سخت افزار که آن را می توانید در ادامه به بسته 2019 سخت افزاری برای یک گوشی راه اندازی در سال 2020 است.

ما مطمئن هستیم که اگر مایکروسافت به تغییر هر چیزی از آن پس تا به حال, اما, FCC, فهرست امیدوارم معنی است که ما خواهید بود با گرفتن یک اطلاعیه رسمی در مورد در دسترس بودن آن به زودی.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره اندروید, FCC, مایکروسافت و سطح اواز یا موسیقی دو نفری. منبع: droid-life



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن