The Last Of Us قسمت 3 خواهد بود 'به صورت تصاعدی سخت تر برای توجیه'

The Last of Us قسمت 2 به تازگی منتشر شد و از آن به فروش می رسد بسیار خوب است. شده اند وجود دارد برخی از نقد ها

توسط POSHTIBANNEWS در 9 تیر 1399
The Last of Us قسمت 2 به تازگی منتشر شد و از آن به فروش می رسد بسیار خوب است. شده اند وجود دارد برخی از نقد های مختلفی که در آن وجود دارد که برخی از آنان احساس می کنید که آن را کاملا به زندگی می کنند تا به بازی اصلی است. آن است که دقیقا آن دسته از احساسات است که باعث می شود آن را به نظر می رسد مانند یک عنوان سوم در حق رای دادن خواهد بود بسیار دشوار feat به جلو.
تبلیغات

این است که با توجه به Naughty Dog Neil Druckmann که در مصاحبه با Hbo اشاره کرد که این استودیو می تواند پیدا کردن آن کمی سخت به توجیه ایجاد یک سوم ورود در سری. با توجه به Druckmann یکی از دلایل که چرا اول بازی آنقدر محبوب شد چون اساسا صفر انتظارات از علاقهمندان به بازی و توسعه دهندگان می تواند انجام آنچه آنها می خواستند.

اما پس از انتشار بازی و شخصیت های بازی و جهان در حال حاضر ایجاد شده است ساخت قسمت 2 در حال حاضر یک چالش است.

با توجه به Druckmann, "پیدا کردن آن را با عاقبت بسیار سخت تر از آن بود که با اولین بازی و رفتن به جلو از آن خواهد شد به صورت تصاعدی سخت تر برای توجیه رفتن به آن دنیا و پیدا کردن یک راه برای تغییر همه چیز. در حال حاضر وجود دارد بسیاری از چیزهایی که شما را دیده ام در مورد backstory در مورد چگونگی شیوع بیماری اتفاق می افتد, بنابراین ما می خواهم واقعا باید به شکل از چگونه برای ایجاد یک تجربه جدید است که مسابقات عاطفی تاثیر این داستان و من نمی دانم چه چیزی است. در حال حاضر است."

این به این معنا نیست که قسمت 3 را نمی خواهد اتفاق می افتد (Druckmann قبلا اشاره کرده که آنها می تواند به دنبال کار در بخش 3 به زودی) اما با توجه به چالش های او گذاشته شاید آن می تواند کمی طولانی تر به عنوان آنها سعی کنید به شکل از چگونه به بهترین روش آن است.

در زمینه بازی. بیشتر بخوانید درباره سگ شیطان و آخرین ما. منبع: hbo



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن