جدید iMacs ظاهرا "آماده به کشتی'

در حالی که اپل خود را به روز لپ تاپ به ویژگی های اینتل 10 نسل پردازنده های iMacs هنوز به تجدید و بالای خط مدل

توسط POSHTIBANNEWS در 18 اردیبهشت 1399

در حالی که اپل خود را به روز لپ تاپ به ویژگی های اینتل 10 نسل پردازنده های iMacs هنوز به تجدید و بالای خط مدل همچنان به استفاده از پردازندههای اینتل 9 پردازنده های نسل. برای کسانی که به امید دیدن یک refresh به زودی شما ممکن است شانس به عنوان FrontpageTech را جان Prosser نشان داده است که جدید iMacs ورودی هستند.

تبلیغات

با توجه به Prosser, را, صدای جیر جیر, او ادعا می کند که اپل جدید iMacs که ظاهرا "آماده به کشتی". معلوم نیست که این مدل ها اعلام خواهد شد اما از آنجایی که آنها بنا به گزارش "آماده" می تواند در هر زمان به زودی.

در حال حاضر ما مطمئن نیستیم که چه نوع از تغییرات ما ممکن است قادر به انتظار از این تجدید iMacs, اما, شانس خوب وجود دارد که آنها خواهد شد با اینتل 10-gen پردازنده حداقل. ما شنیده می شود شایعه است که اپل در حال برنامه ریزی یک "قابل توجهی" iMac refresh در این سال اما ما مطمئن هستیم که اگر Prosser را توییت می تواند با مراجعه به آن و یا اگر آن را فقط می تواند یک روش ساده سخت افزار به روز رسانی.

این شایعات را قبلا نشان می دهد که اپل می تواند به فکر معرفی 23-inch iMac که ممکن است جای 21 اینچ مدل باریک ناهنجاری که در آن می تواند همچنان به حفظ اندازه آن است. آن را با یک دانه نمک در حال حاضر, اما امیدوارم اپل چیزی را رسمی اعلام کند به زودی.

در زمینه اپل >کامپیوتر >شایعات. بیشتر بخوانید درباره iMac.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن