تعقیب و گریز ارائه می دهد مواد غذایی بزرگ برای گرفتن کارت اعتباری جدید مشتریان

اگر شما با توجه به اضافه کردن یک پول نقد به کارت های اعتباری به کیف پول خود را تعقیب آزادی و تعقیب آزادی نامحد

توسط POSHTIBANNEWS در 6 مرداد 1399

اگر شما با توجه به اضافه کردن یک پول نقد به کارت های اعتباری به کیف پول خود را تعقیب آزادی و تعقیب آزادی نامحدود کارت یک پیشنهاد جدید شما ممکن است بخواهید به اتمام است.

به عنوان یک add-on های موجود 200 دلار پاداش خوش آمدید می آید که با هر کارت تعقیب معنادار با یک فروشگاه مواد غذایی پول نقد به عقب ارائه می دهند که می تواند به ارزش تا $600.

که در مجموع 800 دلار در پاداش بالقوه فقط برای ثبت نام و هزینه با کارت برای یک سال. که چک کردن مطلوب که نسبت به برخی از دیگر بالا کارت اعتباری خوش آمدید پاداش در دسترس است.


تعقیب و گریز جدید فروشگاه مواد غذایی خوش آمدید پاداش ارائه

در اینجا نحوه جدید ارائه آثار:

  1. صرف $500 در سه ماه اول کارت عضویت برای دریافت استاندارد 200 دلار پاداش خوش آمدید. وجود دارد هیچ دسته صرف محدودیت برای این.
  2. استفاده از جدید خود را تعقیب کارت برای فروشگاه مواد غذایی خرید در اولین سال عضویت به کسب 5 ٪ پشت نقدی در خرید.
  3. کسب درآمد تا 600 دلار پول نقد در فروشگاه های مواد غذایی که برای سال اول.

اگر خانواده خود را صرف به طور متوسط از 1000 $در هر ماه در مواد غذایی شما می تواند در سرعت به حداکثر کردن این پیشنهاد تا پایان سال اول خود را داشتن کارت. حتی اگر شما صرف تنها نیمی که شما هنوز هم در خط $300 در بازگشت پول نقد بیش از 12 ماه.

برخی از اطلاعات بیشتر شما می خواهید به دانستن در مورد این پیشنهاد:

  1. Cardholders نمی تواند کسب جایزه مواد غذایی پول نقد بازگشت پاداش در superstores مانند هدف و یا خارج شده است. شما می توانید کسب استاندارد نقدی رای دادن در این فروشگاه.
  2. شما نمی توانید واجد شرایط برای پاداش خوش آمدید اگر شما دریافت جدید دیگری cardmember جایزه از تعقیب و گریز در گذشته 24 ماه.
  3. در حالی که تعقیب و ترویج این را به عنوان یک نقد به پیشنهاد شما در واقع رفتن به کسب 100 نهایی پاداش امتیاز برای هر دلار شما صرف. شما می توانید تبدیل آن نقاط به پول نقد بازگشت پاداش به عنوان یکی از چند گزینه های رستگاری.
The Chase Freedom and Chase Freedom Unlimited welcome bonus now includes grocery cash back.
Chase.com

تعقیب آزادی در مقابل تعقیب آزادی نامحدود: تفاوت چیست ؟

در حالی که نام مشابه هستند و پاداش خوش آمدید امر به هر دو کارت وجود دارد برخی از تفاوت قابل توجه در راه آزادی و آزادی نامحدود دست از پول نقد بازگشت پاداش.

تعقیب آزادی

تعقیب آزادی کارت دوار 5 درصد نقدی بازگشت پاداش کارت. این به این معنی است که تعقیب میدارد صرف دسته — مانند بنزین یا رستوران ها — و افزایش پاداش نقدی بازگشت به 5 درصد در کسانی که خرید برای یک دوره از زمان. پاداش این دسته ها به طور معمول تغییر در هر سه ماه. خرید های ساخته شده در خارج از پاداش هزینه های رده کسب 1 درصد نقدی بازگشت پاداش.

تعقیب آزادی نامحدود

تعقیب آزادی نامحدود ارائه می دهد یک استاندارد 1.5 ٪ پشت نقدی در خرید روزمره. جدا از جایزه خوش آمدید معامله شما پیدا کنید که شما دریافت خواهید کرد همان 1.5 درصد نقدی بازگشت پاداش رای بدون توجه به جایی که شما خرید با کارت. وجود دارد هیچ چرخش پاداش دسته بندی برای این کارت.

وجود ندارد تاریخ انقضا پول نقد بازگشت پاداش برای هر کارت است و نه وجود یک رستگاری حداقل.

تبلیغات

برخی از قدرت پردازش است که شما دریافت خواهید کرد — مهم نیست که کارت شما انتخاب کنید عبارتند از:

  • هیچ هزینه سالانه
  • خوش آمدید پاداش ذکر شده در بالا
  • مقدماتی آوریل 0 ٪ در خرید جدید برای 15 ماه
  • 5 ٪ پشت نقدی در, Lyft, سواری از طریق مارس 2022
  • 3 ماه رایگان از DoorDash را DashPass سرویس اشتراک

تیم کلارک تکمیل تر در عمق مقایسه دو کارت برای کمک به شما تصمیم می گیرید که بهترین راه حل برای کیف پول خود را.


افکار نهایی

اگر شما در بازار برای یک کارت اعتباری برای خرید مواد غذایی در بیماری همه گیر کوروناویروس این جایزه خوش آمدید از تعقیب و گریز می تواند آزادی یا آزادی نامحدود کارت جذاب کوتاه مدت پاسخ دهد.

5% ارائه شده توسط تعقیب نمی بالای 6 ٪ پشت نقدی ارائه شده در سوپر مارکت ها از آبی پول نقد ترجیح® کارت از امریکن اکسپرس, اما آن را حمل نمی کند هزینه سالانه. Amex اتهامات 95 دلار در هر سال برای دسترسی به آبی پول نقد ترجیح داده است.

در نهایت پول متخصص کلارک هوارد توصیه شما به فراتر از جایزه خوش آمدید در هنگام انتخاب یک کارت اعتباری است. با استفاده از این معامله می تواند بزرگ, اما مطمئن شوید که دیگر ویژگی های این تعقیب و گریز کارت های مناسب خود را در دراز مدت اهداف مالی.

دیگر Clark.com از مطالب شما ممکن است مانند:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن