آخرین به روز رسانی iOS به نظر می رسد به یک باتری قاتل

هنگامی که اپل راه اندازی آی فون 11 در سال 2019 شرکت در واقع تعجب بسیاری از زمانی که آن را کشف شد که یکی از اصل

توسط POSHTIBANNEWS در 18 تیر 1399

iOS 13 dark modeهنگامی که اپل راه اندازی آی فون 11 در سال 2019 شرکت در واقع تعجب بسیاری از زمانی که آن را کشف شد که یکی از اصلی پیشرفت یک باتری بزرگتر است که ارائه شده قابل ملاحظه ای طولانی تر عمر باتری بیش از پیشینیان خود است. اما همین نمی توان گفت برای اپل نرم افزار به روز رسانی.

تبلیغات

با توجه به انواع شکایات ساخته شده در اپل جوامع وب سایت به نظر می رسد که بسیاری از کاربران شکایت دارند که پس از iOS 13.5 و iOS 13.5.1 به روز رسانی آنها متوجه شده اند که تخلیه باتری خود را در اپل بسیار بد است. به نظر می رسد این اتفاق می افتد حتی زمانی که در سابقه و هدف برنامه تازه کردن غیرفعال شده است (که در تئوری باید در واقع کمک به حفظ عمر باتری).

یک کاربر با آی فون 11 می نویسد: "به روز رسانی نرم افزار به 13.5 و تخلیه باتری فوق العاده سریع. من تا به حال کامل باتری و نگاه کرد تا چیزی آنلاین برای 10 دقیقه و آن را خشک به 71 درصد می توانم بازگشت به قبلی به روز رسانی ؟ با این همه در همه!" در حال حاضر تنها راه برای "حل" این موضوع خواهد بود برای رفتن به برنامه های خود را غیر فعال کنید سابقه و هدف برنامه تازه کردن.

این است که نه لزوما ایده آل به عنوان آن را بدان معنی است که برای برخی از برنامه های شما باید برای آن صبر کنید برای به روز کردن هر زمان که شما آن را راه اندازی به جای آن داشتن اطلاعات برای شما آماده زمانی که شما آن را باز کنید. اما آن را باید انجام دهید تا زمانی که اپل در واقع نسخه به روز رسانی است که مشکل هر زمان که ممکن است.

در زمینه اپل >تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره iOS و Ios 13. منبع: phonearena



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن