Google Images Now Highlights Licensable Images

مشکل Google Images این است که هر کسی می تواند یک تصویر را جستجو کند، دانلود کند و بدون دادن اعتبار مناسب از آن

توسط POSHTIBANNEWS در 28 مرداد 1399
مشکل Google Images این است که هر کسی می تواند یک تصویر را جستجو کند، دانلود کند و بدون دادن اعتبار مناسب از آن استفاده کند. این می تواند فوق العاده خسته کننده برای عکاسان حرفه ای که ممکن است در تلاش برای فروش تصاویر خود را، تنها به آن را به سرقت رفته و بدون پرداخت غرامت به کار می گیرد.
تبلیغات

در نتیجه، برخی از عکاسان برای جلوگیری از دیدن آثار شان به این افراطی ها رفته اند. بدیهی است که این کار تاثیر ی بر گوگل نیز دارد، اما خبر خوب این است که به نظر می رسد گوگل در حال کار برای رفع آن با معرفی برچسب به تصویر است که مجوز. این بدان معنی است که هر گاه شما به دنبال یک تصویر آنلاین که می خواهید مجوز آن را داشته باشید، برچسب به شما خواهد گفت که کدام تصاویر می توانند مجوز داشته باشد.

Google به عکاسان اجازه خواهد داد تا اطلاعات مجوز را از طریق فراداده یا داده های ساختاریافته برای کسانی که تصاویر را در وب سایت خود میزبانی می کنند جاسازی کنند. به گفته این شرکت، "هنگامی که اطلاعات مجوز تصاویر را در وب سایت خود مشخص می کنید، تصویر می تواند با یک نشان Licensable بر روی تصاویر کوچک تصویر در تصاویر گوگل نمایش داده شود. این به مردم می گوید که اطلاعات مجوز برای تصویر موجود است، و یک لینک به مجوز در نمایشگر تصویر فراهم می کند، که جزئیات بیشتری در مورد نحوه استفاده کسی از تصویر ارائه می دهد."

اگر علاقه مند به افزودن اطلاعات مجوز به تصاویر خود هنگام مشاهده در تصاویر Google می باشد، برای جزئیات بیشتر به وب سایت Google بروید.

در زمینه عکس ویدیو. بیشتر بخوانید در مورد گوگل. منبع: petapixel



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن