توییتر برای وب رول کردن توانایی به برنامه خود را توییتهایی

چیزی که با رسانه های اجتماعی است که آن را بسیار آسان برای به اشتراک گذاشتن افکار خود را به خصوص در حرارت لحظه

توسط POSHTIBANNEWS در 10 خرداد 1399

چیزی که با رسانه های اجتماعی است که آن را بسیار آسان برای به اشتراک گذاشتن افکار خود را به خصوص در حرارت لحظه ای. اما کلمات یک بار گفت: هرگز نمی تواند به عقب گرفته شود به همین دلیل است که توییتر در حال حاضر به کاربران این فرصت را به برنامه توییت های خود را. این به این معنی است که اگر شما می خواهید به نگاهی به برخی از زمان قبل از به tweeting, شما می توانید آن را برای اولین بار و برنامه های آن را برای بعد.

تبلیغات

اگر شما تصمیم به ارسال آن شما فقط می توانید انصراف از برنامه و یا شما می توانید آن را ویرایش کنید به چیزی بیشتر موجز. این ویژگی همچنین می تواند بزرگ برای برندها و شرکت ها به دنبال ایجاد اطلاعیه جایی که آنها می توانید برنامه یک اطلاعیه برای یک تاریخ خاص و جلوتر از زمان به جای تکیه بر رسانه های اجتماعی مدیران نیاز به صورت دستی آن را خودشان انجام دهند.

با وجود فوران تماس برای ویرایش دکمه توییتر بوده است و قاطعانه در برابر معرفی چنین ویژگی است. ایده این است که توییتهایی اساسا فوری از افکار ما و باید دستگیر شده در این لحظه. با این حال این شرکت آمده است تا با شیوه های مختلف به کاربران برخی از مکث قبل از ضربه که دکمه ارسال.

علاوه بر این برنامه ریزی جیر از ویژگی های توییتر قبلا معرفی یک ویژگی که در آن تلاش برای شناسایی کلمات یا عباراتی که ممکن است حاوی کلمات که ممکن است مضر باشد و می پرسد کاربران اگر آنها مطمئن شوید که آنها می خواهند برای ادامه.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره توییتر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن