ضرب و شتم گرما موج با این یخ سرد فن معاملات

این که زمان دوباره. شانس هستند که شما می آیند در سراسر این صفحه به شما خال خال های آینده آب و هوا و نمی خواهید

توسط POSHTIBANNEWS در 9 مرداد 1399

این که زمان دوباره. شانس هستند که شما می آیند در سراسر این صفحه به شما خال خال های آینده آب و هوا و نمی خواهید به گرفتار شدن توسط یکی دیگر از موج گرما. هر چه دلیل ما باید شما را تحت پوشش.

اجازه دهید آن صورت است که آخرین بیت از تمدید آب و هوا در تابستان – در حالی که لذت بخش برای یک زمان – قطعا تلاش به خصوص برای کسانی که گیر کار از خانه. برای نجات خود از چسبیدن سر خود را از پنجره هر پنج دقیقه برای گرفتن یک تند باد آن را بسیار بهتر برای سرمایه گذاری مناسب فن خنک کننده.

البته نه هر کس همان بودجه را به بازی در اطراف با همین دلیل است که ما انتخاب کرده ایم یک دسته از گزینه های مختلف – فوق العاده – آمده است که در نقاط مختلف قیمت.

ارزان و شاد – طرفداران تحت £50

امید بستن برای ارزان تر فن هرگز نباید به معنی فدا کردن کیفیت و Logik 16" تفنگ فلز پایه فن به عنوان مثال کامل از این. با یک براق فلزی طراحی شامل پایه اجازه می دهد تا هوای سرد به گسترش به طور مساوی در اطراف اتاق.

با وجود کاهش قیمت Logik فن همراه با سه متمایز تنظیمات به شما اجازه مبادله به سطح مناسب قدرت است که با این نسخهها کار برای شما. در حکم خود را برای این محصول اعتماد, بررسی,' خانه های ویرایشگر دیوید لودلو گمان: "با توجه به آن قیمت بالا به نظر می رسد و سازگاری این Logick 16" تفنگ فلز پایه فن یک انتخاب برتر برای داغ روز هنگامی که شما نیاز به مقدار زیادی از حرکت هوا."

سرد مثل یخ – طرفداران تحت £150

اگر شما یک بیت از پول اضافی برای ترشح آن را تنها حس می کند به سرمایه گذاری در یک محصول همه کاره است که شما برای یک مقدار مناسب و معقول از زمان. با که در ذهن ما دو میدارد – که هر دو در حال رفتن برای یک قیمت فوق العاده.

این MeacoFan 1056 هوا گردش غیر پایه نسخه ما فن های مورد علاقه به تاریخ ساخت آن کامل فن از انتخاب به جایی بر روی یک میز. با عظیم 12-تنظیمات سرعت و tiltable قاب MeacoFan 1056 قابل تنظیم است به یک گسل. حتی وجود دارد یک کنترل از راه دور گنجانده شده است بنابراین شما می توانید تنظیم تنظیمات از راه دور – دستی اگر شما فقط خود را پیدا مبل شیار و تصور نمی گرفتن.

برای چیزی که نشانی از یک کار بهتر از خنک کننده کل یک اتاق توصیه می کنیم Benross 42240 قابل حمل هوا کولر. این 42240 با بهره گیری از هفت لیتر مخزن آب برای اضافه کردن یک خنک کننده جو به هوا. چه چیزی بیشتر وجود دارد حتی اختیاری سینی یخ شامل هوا سرد و حتی بیشتر.

پول هیچ شی و طرفداران بیش از 150 پوند

در حال حاضر ما در حال صحبت کردن – اگر شما می خواهید برای خداحافظی به کسانی که تابستان سوزان روز و سپس این محل می شود. به عنوان شما ممکن است در حال حاضر حدس زده وجود دارد تنها یک نام تجاری است که ارزش توجه شما در این پایان مقیاس قیمت و این که Dyson.

نه تنها Dyson طرفداران بسیار کاربردی اما آنها نیز شهرت برای بودن مسخره شیک. شما رو به آن دست به Dyson برای ساخت طرفداران نگاه شیک اما این دقیقا کاری است که شرکت انجام می شود.

برای این قیمت ردیف ما برجسته لذیذ Dyson خالص سرد من. قرار دادن پوچ نام کنار برای یک لحظه شوم به دنبال دیسک در مرکز Dyson خالص سرد من با بهره گیری از کنترل های لمسی برای کمک به شما با لينک مستقيم و هوای سرد که در آن شما نیاز به آن را به رفتن. همانطور که اگر بود که کافی نیست, نیز وجود دارد یک فیلتر در این دستگاه تصفیه هوا به عنوان آن می رود.


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن