Call of Duty: Warzone رفتن به PS5 و Xbox سری X

آخرین مشخصات بالا نبرد رویال بازی Call of Duty: Warzone شده است یک ضربه به لطف ارائه ای از سه گانه-A, لهستانی,

توسط POSHTIBANNEWS در 15 اردیبهشت 1399

آخرین مشخصات بالا نبرد رویال بازی Call of Duty: Warzone شده است یک ضربه به لطف ارائه ای از سه گانه-A, لهستانی, در, رایگان-به-بازی بازی بسته است. در حال حاضر Infinity Ward تایید کرده است که بازی را به پرش به نسل بعدی کنسول ها.

در مصاحبه با سایت بازی Gamergen.com Infinity Ward را روایت مدیر, Taylor Kurosaki گفت: "من می دانم که طرح ما این است که Warzone رفتن به اطراف برای مدتی بنابراین به عنوان به زودی به عنوان کسانی که سیستم های جدید هستند و در دسترس من مطمئن هستم که ما از آنها حمایت کنند."

ما شده ایم در انتظار تایید از این برای برخی از زمان با این وجود طرفداران این بازی خواهد بود که آن را رها کرده است در نهایت تبدیل شده است. با تشکر گسترده سازگاری برنامه های که هر دو مایکروسافت و سونی مشخص شده اند خود را برای کنسول نسل بعدی ما انتظار برای دیدن بسیاری از بازی ها را انتقال. این امر به ویژه برای عمده, رایگان-به-بازی بازی تلاش مانند Warzone, Fortnite و Apex افسانه.

مرتبط: بهترین بازی PS4 2020 – 13 عناوین شما قطعا باید در مجموعه خود

که بسیار هیجان انگیز برای هر کسی که می خواهد انتخاب کنید تا یک کنسول نسل بعدی در پایان سال دارد و بدتر بود خبر برای علاقهمندان به بازی که تصمیم گرفتند برای گوگل Stadia. به عنوان Kurosaki توضیح داد: "ما هیچ برنامه ای از پورت آن را در گوگل Stadia در این زمان است."

Infinity Ward تایید شده در آوریل 11 که بیش از 50 میلیون بازیکن در حال بازی Warzone در اول آن ماه و آن را یک موفقیت بزرگ است. اما این بازی هنوز هم آن معایب و تنها صعود سه و نیم ستاره امتیاز در بررسی ما است.

این بازی را 'Verdansk' نقشه بود در اشکال خاص-خرس. ما منتقد گفت: "چیزی وجود دارد که ذاتا بی روح در Verdansk نام از نقشه است. آن را همیشه احساس می کند, تخت, به ویژه هنگامی که در مقایسه با زرق و برق دار و زیبا و جذاب در سبک Apex افسانه. جهنم و حتی آن را احساس می کند مسطح که در مقایسه با تنها دیگر ندای وظیفه بازی نبرد رویال خاموشی."

"انجمن ایران هات یک مثال خوب از چگونه شما می توانید تکرار یک فرمول و آن را بهبود بخشد اما حذف قلب چیزی را با بازی آن را کمی بیش از حد امن است. خاموشی پوشش فولاد پاکیزگی در هسته خود با زامبی ها و بیش از موارد بالا. انجمن ایران هات هیچ گونه چوب زیر بغل ترک آن مبارزه با مبارزه خوب اما بدون هیچ دلیل واقعی. به طور کلی آن را سرگرم کننده اما آن را فاقد سبک از رقیب خود. با توجه به انتخاب من می خواهم برای حکیم-ترک خوردگی ادم سفیه و احمق بیش از خوب لباس پوشیدن فرد کسب و کار در هر زمان و Warzone است که قطعا دومی. کلاسیک لئونارد."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن