هکرها در حال حاضر پنهان شده کارت اعتباری کفگیر در فراداده تصویر در وب

کارت اعتباری فیزیکی کفگیر جدید نیستند و در حالی که می توان آنها را مبدل آن است که نسبتا آسان به آن نقطه اگر شم

توسط POSHTIBANNEWS در 7 تیر 1399

کارت اعتباری فیزیکی کفگیر جدید نیستند و در حالی که می توان آنها را مبدل آن است که نسبتا آسان به آن نقطه اگر شما می دانید آنچه شما دنبال آن هستید. متاسفانه به نظر می رسد که کارت اعتباری کفگیر رفته مجازی که در آن با توجه به یک گزارش از Malwarebytes به نظر می رسد که هکرها در حال حاضر پنهان مجازی این کفگیر داخل ابرداده از تصاویر در معرض خطر آنلاین مغازه.

تبلیغات

مفهوم پنهان کردن کدهای مخرب در فایل های تصویری نیست دقیقا اما این احتمالا اولین بار است که محققان را دیده اند این مفهوم استفاده می شود برای پنهان کردن کارت اعتباری مجازی کفگیر. به گفته محققان در Malwarebytes این کد به نظر می رسد به طور معمول در بر داشت در favicons (این آیکون های شما را در زبانه های مرورگر به تصویر کشیدن این سایت که در تب).

استفاده می شود که با به خطر بیافتد نمای آن را اجازه می دهد هکرها به سرقت اطلاعات را از کاربر مانند نام و آدرس و همچنین اطلاعات کارت اعتباری. در حال حاضر به نظر می رسد که هکرها با هدف قرار دادن WooCommerce پلاگین برای وردپرس به دلیل آن داشتن یک بازار بزرگ به اشتراک بگذارید.

در حالی که سرقت اطلاعات کارت اعتباری نیست یک هک جدید که کاربران را در بر داشت یک راه جدید برای مخفی کردن فعالیت های خود را ساخته شده است آن را بسیار خطرناک تر, بنابراین آیا این در ذهن نگه دارید دفعه بعد شما را به فروشگاه آنلاین.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره هک و امنیت. منبع: وبلاگ.malwarebytes

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن