Logitech, برگ, لمسی در حال حاضر در دسترس برای 11-inch, iPad Pro

یکی از لوازم جانبی جدید که اپل با راه اندازی خود را به iPad Pro است که سحر و جادو صفحه کلید و لوازم جانبی. این

توسط POSHTIBANNEWS در 26 تیر 1399

یکی از لوازم جانبی جدید که اپل با راه اندازی خود را به iPad Pro است که سحر و جادو صفحه کلید و لوازم جانبی. این اساسا به معرفی بیشتر مناسب صفحه کلید با محکم تر سوئیچ در مقایسه با صفحه کلید هوشمند و لوازم جانبی. تنها این است که آن را در واقع نه گران به عنوان دور به عنوان لوازم جانبی نگران هستند.

تبلیغات

اگر شما می خواهم به جای صرف نیست که پول زیادی را در یک صفحه کلید و لوازم جانبی برای iPad خود را و سپس شما ممکن است خوشحال به یاد بگیرند که Logitech اعلام کرده است که آنها خود را راه اندازی کرده برگ لمس صفحه کلید مورد 11-inch, iPad Pro. این ایجاد کردن لاجیتک دسته کوچک موسیقی جاز روی صفحه کلید لمسی است که راه اندازی شد در اوایل این سال است.

آن را ویژگی های یک صفحه کلید با کلید های میانبر همراه با ساخته شده است در لای شیار است که امکان استفاده از اپل پشتیبانی برای مک. با توجه به میشل هرمان معاون رئیس جمهور از تحرک در لاجیتک "با پایه قابل تنظیم و تاشو صفحه کلید اپل, نرم افزار کاربران می توانند با استفاده از لپ تاپ مانند صفحه کلید و لای شیار برای دریافت کار انجام می شود و پس از آن به راحتی حرکت صفحه کلید از راه که آنها می خواهند به طرح, تماشای فیلم یا خواندن."

جدید لاجیتک برگ لمس خواهد بود در قیمت $159.99 ساخت آن را بسیار مقرون به صرفه تر جایگزین برای اپل سحر و جادو صفحه کلید. در حال حاضر آن را فقط به نظر می رسد برای حمایت از این 11-inch, iPad Pro و وجود دارد هیچ کلمه ای در مورد اینکه آیا یا نه یک 12.9 اینچ مدل عرضه خواهد شد.

در زمینه اپل >تبادل نظر >قرص. بیشتر بخوانید درباره اپل, اپل, نرم افزار صفحه کلید و موشواره بی سیم. منبع: 9to5mac



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن