مایکروسافت تغییرات ویندوز 10 تمرکز به تک روی صفحه نمایش دستگاه

ما روی چیزی حساب کردن که مایکروسافت نیست 100% فروخته شده در foldable دستگاه. دلیل این است که به جای رقص بر روی

توسط POSHTIBANNEWS در 16 اردیبهشت 1399
ما روی چیزی حساب کردن که مایکروسافت نیست 100% فروخته شده در foldable دستگاه. دلیل این است که به جای رقص بر روی foldable ارابه موسیقی این شرکت تصمیم به اعلام دو صفحه نمایش دستگاه های مانند سطح دو گوشی های هوشمند و سطح Neo. اما آن را در حال حاضر به نظر می رسد که این شرکت دو صفحه نمایش دستگاه می تواند به تاخیر افتاد.
تبلیغات

با توجه به یک پست وبلاگ در مایکروسافت وب سایت این شرکت نشان داده است که آنها را تغییر تمرکز از ویندوز 10X توسعه نسبت به تک روی صفحه نمایش دستگاه. "با ویندوز 10X ما طراحی شده برای انعطاف پذیری و انعطاف پذیری فعال است که ما به محوری تمرکز ما به سمت تک-صفحه نمایش ویندوز 10 دستگاه هایی که اهرم های قدرت از ابر برای کمک به مشتریان ما کار یاد بگیرند و بازی در راه های جدید است."

برای کسانی که نا آشنا پنجره 10X است شکافته نسخه از ویندوز 10 طراحی شده برای صفحه نمایش دو دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های همراه و قرص. این گزارش ماه گذشته که مایکروسافت می تواند با تمرکز بر تک روی صفحه نمایش دستگاه و در حال حاضر بر اساس, وبلاگ, پست, آن را مانند به نظر می رسد کسانی که شایعه درست شد.

این به این معنا نیست که این شرکت داده است تا در دو صفحه نمایش گوشی های هوشمند بلکه آن را مانند به نظر می رسد این دستگاه ها ممکن است بعد از انتظار است. "این تک روی صفحه نمایش دستگاه خواهد بود که برای اولین بار عبارت از ویندوز 10X است که ما ارائه به مشتریان ما و ما همچنان به دنبال لحظه مناسب در رابطه با ما شرکای OEM را دوگانه روی صفحه نمایش دستگاه به بازار است."

در زمینه کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره مایکروسافت ویندوز و ویندوز 10. منبع: وبلاگ.ویندوز



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن