به بیرون درز صفحه 4a معیار نتایج را به صورت بسیار لذت بخش خواندن

امروز نبوده است, خوب است-اخبار روز برای گوگل صفحه را بدست آورد اما به بیرون درز معیار برای صفحه 4a را کمی لذت

توسط POSHTIBANNEWS در 25 اردیبهشت 1399

امروز نبوده است, خوب است-اخبار روز برای گوگل صفحه را بدست آورد اما به بیرون درز معیار برای صفحه 4a را کمی لذت بخش تر خواندن. گوشی آخرین نتایج آن نشان می دهد بد نیست کمی مجری.

معیار مقایسه نتایج مدل جدید با صفحه 4 همراه با صفحه 3 مدل و در حالی که جدید 4a نیست و کاملا مطابقت با عملکرد کامل-fat صفحه 4 یا 3a, XL, آن را به طور قابل توجهی بهتر نیمکت نمره از آن مستقیم سلف (پیکسل 3a).

مرتبط با: بهترین گوشی های هوشمند

YouTuber جولیان Lusso منبع جدید نتایج بنچمارک اما شما می توانید ببینید یک شکست کامل در گراف شکل در XDA توسعه دهندگان. جالب است که برخی از این نتایج نشان می دهد که 4a کلی عملکرد نه چندان دور از آن, از صفحه 4 و 3a XL اما عملکرد GPU در 4a قابل ملاحظه ای بدتر از این مدل.

که جزئی ناامیدی اما صفحه 4a را پانچ بالاتر از وزن خود را هنگامی که آن را به CPU و حافظه و UX آزمون. و باتری آن ظرفیت بسیار مناسب و معقول و همچنین در 3080mAh. Hallelujah!

این صفحه 4 میله میله برای آن وحشتناک عمر باتری اما Lusso را تصویری می دهد و ما امیدواریم که که حتی اگر آن را یک نیروگاه عملکرد باتری نمی خواهد بیش از حد ناامید کننده است.

زمانی که گوشی به حداکثر روشنایی و حجم و استفاده می شود به بازی مستمر ویدئوها از آن موفق به حفظ فعالیت 5 ساعت و 19 دقیقه قبل از شارژ باتری کاهش یافته و به 8 درصد. در حالت عادی استفاده از باتری آن به مدت حدود هشت ساعت است.

به عنوان آزمون انجام شد با استفاده از یک نمونه اولیه صفحه 4a مدل این امکان وجود دارد که نتایج کمی تغییر خواهد کرد – اما فوق قطعا به ما می دهد به دلیل امیدواریم که 4a خواهد بود مناسب تلفن اواسط محدوده از گوگل.

مرتبط با: بهترین گوشی های اندروید سال 2020

نه چندان خبر خوب این فقط گزارش شده است که Rick osterloh را بازتوییت کرد رئیس گوگل سخت افزار تقسیم نگرانی در مورد صفحه 4 وحشتناک عمر باتری قبل از اینکه تلفن را راه اندازی در سال 2019 اما هیچ چیز در مورد آن انجام شود.

همان گزارش همچنین نشان داده است که یکی از چهره های کلیدی در پشت صفحه برجسته دوربین Marc Levoy بی سر و صدا ترک گوگل در اوایل این سال است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن