این PS5 تاریخ انتشار تواند نزدیک تر از ما فکر می کنم با توجه به یک گزارش جدید

پارسه بسیار هیجان زده برای نسل بعدی کنسول ها اما تا کنون تنها شده اند با توجه به مبهم تاریخ انتشار "تعطیلات سا

توسط POSHTIBANNEWS در 24 اردیبهشت 1399

پارسه بسیار هیجان زده برای نسل بعدی کنسول ها اما تا کنون تنها شده اند با توجه به مبهم تاریخ انتشار "تعطیلات سال 2020" برای هر دو دستگاه. در حال حاضر جدید, نشت نشان می دهد که PS5 را در ماه اکتبر منتشر شود. در اینجا چیزی است که ما تا کنون می دانیم.

توییتر حساس, @Nibellion خال خال ژاپنی شغل در لیست next.rikunabi.com. سونی سرگرمی های تعاملی مثال اشاره به: "پلی استیشن 5 خواهد بود که در ماه اکتبر منتشر 2020".

در این مرحله این است که فقط یک نشت و باقی می ماند به طور کامل تایید نشده است. اما این واقعیت است که آن را به نظر می رسد کاملا اتفاقی جالب است. البته سونی نمی خواهم به پرده کنسول تاریخ انتشار شبیه به این, اما کارکنان سونی در سرگرمی های تعاملی به احتمال زیاد می دانید که تاریخ و احتمالا می تواند اجازه دهید آن را لغزش شده توسط حادثه. پیشنهاد این است که این چیزی است که در اینجا اتفاق افتاده است.

مرتبط: بهترین PS5 بازی های تایید شده و شایعه عناوین در حال آمدن برای پلی استیشن 5

که از ماه اکتبر تاریخ انتشار شمارش خواهد با تبلیغ "تعطیلات سال 2020" انتشار. به پارسه یک زن و شوهر از ماه بین آزادی و مشغول کریسمس دوره که در آن کنسول و بازی فروش ملزم به سنبله.

این نمی تواند یک میلیون مایل دور از سونی استراتژی قبلی. PS4 منتشر شد در ماه نوامبر سال 2013 در بسیاری از بازارها است. این اجازه فرصتی برای کنسول خریداری شده به عنوان هدیه در همه مهم اجرا شود تا کریسمس.

مرتبط: بهترین بازی PS4 2020 – 13 عناوین شما قطعا باید در مجموعه خود

تا کنون جزئیات بر روی کنسول PS5 شده نازک بر روی زمین است. سونی نشان داده است کنسول امکانات و براق آن کنترل جدید اما ما هنوز برای دیدن فیلم گیم پلی و یا کنسول خود را.

ما نمی دانیم از چند بازی که در حال تایید کرد که عنوان جدید کنسول هر چند از جمله FIFA 21, Madden NFL 21, Godfall و Assassin's Creed سالن پذیرایی خدای اودین. ما امیدواریم که برای به روز رسانی بیشتر در این فهرست به زودی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن