اپل شیشه ای با امکانات, تاریخ انتشار و مشخصات: آنچه ما می دانیم درباره علیرضا هدست

اپل شیشه ای یکی از تعدادی از نسل بعدی محصولات یاد آی فون ساز شایع است به کار بر روی. صنعت rumblings در مورد در

توسط POSHTIBANNEWS در 4 تیر 1399

اپل شیشه ای یکی از تعدادی از نسل بعدی محصولات یاد آی فون ساز شایع است به کار بر روی.

صنعت rumblings در مورد در حال حاضر به طور کامل داستانی, محصول شده اند هدف قرار دادن تیتر از گوگل منتشر شد و به پایان رسید خود را بد بخت شیشه ای پروژه بیش از نیمی از یک دهه پیش.

به عنوان یک نتیجه, مانند, همچنین, داستان اما به طور مداوم گزارش خودرو اپل را دیده ایم چند گزارش های ضد و نقیضی در مورد واقعیت افزوده (AR) هدست صحنه.

این شامل همه چیز از rumblings آن خواهید بود به طور کامل رایگان دوربین به پیشنهادات این تکنولوژی فقط یک "مفهوم" دستگاه اپل را برای استفاده داخلی تاریخ مهندسین به آزمون.

با بسیاری از شایعات ضد و نقیضی انجام دور دانستن که منابع اعتماد به کسب و کار روی حیله و تزویر است برای حتی بیشتر با تکنولوژی زرنگ و دانا از خوانندگان. به همین دلیل است که ما در ایجاد شده در این راهنمای جزئیات حداقل مسخره شایعات در مورد اپل شیشه ای.

ما در به روز رسانی این صفحه: به عنوان و هنگامی که اطلاعات جدید در مورد اپل شیشه ای به نظر می رسد, بنابراین مطمئن شوید که آن را نشانه و نگه داشتن چک کردن برای همه آخرین اخبار.

اپل ساخت یک آر هدست ؟

اپل هرگز تایید هر گونه برنامه های رسمی را به اپل شیشه ای, اما آن را به سرمایه گذاری مقدار زیادی از پول در پس زمینه تکنولوژی برای اجرای آر/هدست VR.

اخیرا آیفون-ساز خریداری NextVR. خرید رفت و در مه و نشان می دهد که اپل حداقل جدی در مورد ارائه برخی از فرم VR/علیرضا خدمات سخت افزاری آن. NextVR یک برش لبه فن آوری شرکت است که دارای تخصص در ایجاد VR و AR ورزشی تجارب و پوشش. اپل نشان داد و نه آن برنامه های خاص برای تکنولوژی.

قبل از آن شرکت خریداری Akonia Holographics کانادایی tech شرکت که متخصص در ساخت لنز برای علیرضا عینک در ماه اوت سال 2018 است. متاسفانه این شرکت بود به همان اندازه تنگ حرف در مورد چرا به همان "اپل اقدام به خرید شرکت های کوچک از زمان به زمان ما به طور کلی اصلا بحث ما هدف و یا برنامه های" بیانیه آن را پس از هر خرید.

مرتبط: بهترین هدست VR

چه خواهد شد اپل شیشه ای انجام دهید ؟

چندین گزارش های ضد و نقیضی در مورد آنچه که اپل شیشه ای را انجام دهد اگر آن را همیشه می بیند یک مصرف کننده آزاد است.

تازه ترین گزارش ها نشان می دهد آن را به یک بسیار متفاوت تمرکز بيشتر از گوگل شیشه ای. سریال tech leaker جان Prosser, گزارش, عینک نمی خواهد که یک دوربین و شبیه عینک های معمولی در اوایل این سال است.

گزارش رفتن نیست به جزئیات بیشتر اما آن را نشان می دهد, اگر, دقیق, سیب, شیشه, به احتمال زیاد خواهد نسبتا اساسی محصول شروع می شود و محدود به پایه اطلاعیه و مرور قابلیت برای اولین بار دیده بان اپل.

اپل سریع نزدیک شدن به WWDC سال 2020 کنفرانس توسعه ممکن است ارائه چند بینش بیشتر به عنوان شرکت می تواند در نشان دادن خاموش جدید علیرضا تکنولوژی در نشان می دهد.

هنگامی که اپل شیشه ای بیرون می آیند ؟

دانستن زمانی که اپل شیشه ای خواهد آمد حدس و گمان است. اپل گزارش شده است به داشتن زنجیره تامین مسائل با توجه به Covid-19 pandemic برای سال در حال حاضر. این گزارش مجبور به تاخیر در انتشار آن به شدت مورد پیش بینی آیفون 12 توسط ماه است. این به این معنی حتی اگر اپل در اصل برنامه ریزی شده برای نسخه اپل شیشه ای هر چه زودتر به جای بعد محصول خواهد شد به احتمال زیاد به تعویق خواهد افتاد.

چقدر سیب شیشه ای هزینه دارد ؟

به عنوان یک تایید نشده محصول اپل شیشه ای را ندارد RRP. اما آخرین شایعه از Prosser پیشنهاد آنها را در ابتدا حمل نسبتا کم 499 دلار قیمت شروع. اگر دقیق این امر آنها را به مراتب بیشتر مقرون به صرفه تر از بسیاری از علیرضا هدست مانند مایکروسافت Hololens.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن