هیدئو کوجیما را در بازی بعدی خواهد بود Hella ترسناک

در حالی که طراح بازی هیدئو کوجیما هنوز کار با کونامی او در حال توسعه یک Silent Hill جدید عنوان منتشر شد و حتی

توسط POSHTIBANNEWS در 6 مرداد 1399

در حالی که طراح بازی هیدئو کوجیما هنوز کار با کونامی او در حال توسعه یک Silent Hill جدید عنوان منتشر شد و حتی یک بازی prototype به نام PT که به سرعت به یک فرقه زیر با توجه به چگونه وحشت زده و ترسناک بود. در حال حاضر به نظر می رسد که کوجیما می تواند کار بر روی یک بازی ترسناک است که می تواند به طور بالقوه حتی بیشتر ترسناک است.

تبلیغات

این است زیرا این احتمال وجود دارد که او می تواند کار با مشهور ژاپنی ترسناک mangaka هنرمند مشخصات Ito در این بازی است. در حالی که جزئیات را هنوز اعلام نشده ایتو خود تایید کرده بود که او بوده است در گفتگو با کوجیما و که او دعوت به کار آن را با او.

با توجه به Ito "من نمی دانم مدیر کوجیما و ما شده اند در مکالمه است که او ممکن است ترسناک-بازی مبتنی بر که او ممکن است انجام شود و تا او از من دعوت به کار در آن هستند ولی جزئیات آن نشده است." آن را نیز نشان داد که در طول توسعه Silent Hill کوجیما در آن زمان تا به حال می خواستم Ito به کار به عنوان یک مفهوم هنرمند اما با توجه به این که این بازی در نهایت کنار گذاشته که به وضوح نمی آمد.

کوجیما از منتشر شد, مرگ تابنده به عنوان اولین عنوان خود را تحت Kojima Productions شرکت. معلوم نیست چه بازی های جدید او می تواند مشغول به کار شود اما اگر شما از وحشت فن و سپس این آینده عنوان هر آنچه در آن است با Ito می تواند به ارزش نگه داشتن یک چشم را برای.

در زمینه بازی. بیشتر بخوانید درباره Kojima Productions. منبع: gamesradar



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن