Oppo فلش شارژ می توانید به طور کامل پر کردن یک گوشی در 13 دقیقه

شارژ سریع همچنان به عنوان یک از ویژگی های گوشی های هوشمند در حال افزایش است. ما در حال شنیدن است که حتی اپل که

توسط POSHTIBANNEWS در 25 تیر 1399

شارژ سریع همچنان به عنوان یک از ویژگی های گوشی های هوشمند در حال افزایش است. ما در حال شنیدن است که حتی اپل که عرضه آیفون خود را با یک خسیس 5w آجر از زمان آغاز آن ممکن است در نظر گرفتن یک رویکرد پیشگیرانه با آیفون 12.

اما هر شارژ سریع راه حل از کوپرتینو بعید است که برای مطابقت با آنچه تولید کننده چینی Oppo ادعا می کند که تا آستین خود را. این شرکت که به تازگی منتشر شده Oppo Find X2 اعلام کرده است 125W شارژر سیمی است که وعده به طور کامل شارژ یک تلفن فقط در 13 دقیقه زمانی که شرایط مناسب هستند.

جدید فلش شارژ که ایجاد شده بر شرکت SuperVooc فناوری شارژ و با استفاده از USB-C اتصال در هر دو به پایان می رسد از کابل همچنین می توانید دوباره پر کردن 4000 میلی آمپر باتری تا 41 درصد با لحظه انفجار. در این شرایط باید بسیار کامل با تلفن دمای زیر 40 درجه, اما شما هنوز هم به دنبال کامل شارژ در حدود 20 دقیقه در شرایط دیگر.

از آن آسان است برای دیدن جایی که این فناوری می تواند در مفید آمده است. اگر شما در حال ترک این روز را فراموش کرده و به شارژ گوشی خود را یک شبه این تکنولوژی می تواند یک نجات دهنده زندگانی.

مرتبط با: بهترین گوشی های 2020

Oppo نشده اعلام کرد یک گوشی که قابلیت این فناوری جدید از جعبه, اما از آن است که گفتن فلش جدید شارژ با تکنولوژی عقب سازگار با برخی از گوشی های قدیمی تر مانند Oppo رنو 2 که در حال حاضر ویژگی های SuperVooc tech.

این شرکت همچنین اعلام جدید 65W AirVooc شارژ بی سیم حصیر که آن را می گوید می تواند به طور کامل پر کردن یک 4,0000 میلی آمپر باتری در نیم ساعت. حصیر سازگار با گوشی های در حال اجرا چی استاندارد اما بعید است که برای ارائه به کسانی که باور نکردنی شارژ سرعت برای گوشی از شرکت های دیگر.

شما می توانید فلش شارژ راه اندازی رویداد زیر:

در حالی که Oppo گوشی نیست که به طور گسترده ای استفاده می شود و یا در UK در دسترس است وجود دارد مقدار زیادی از اهمیت فراتر از این شرکت گوشی های. Oppo بخشی از همان پدر و مادر شرکت وان پلاس و پس از توسعه داش مسئول فنی برای خواهر خود شرکت ،

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن