در اینجا چیزی است که اینتل برای گفتن در مورد اپل مک بوک ها و iMac برنامه

اینتل در واکنش به آنچه که برخی از تکنولوژی مفسران ما ذکر شده به عنوان یکی از بزرگترین تکنولوژی snubs در حافظه

توسط POSHTIBANNEWS در 3 تیر 1399

اینتل در واکنش به آنچه که برخی از تکنولوژی مفسران ما ذکر شده به عنوان یکی از بزرگترین تکنولوژی snubs در حافظه اخیر با اپل در نهایت بلند کردن درب خود را با نام تجاری تراشه برای مک بوک ها و iMac محدوده.

اخبار شکست در WWDC سال 2020 در 22 ژوئن پایان سال از حدس و گمان در مورد اپل قصد دارد تا مک بوک دست و iMac سال 2020 است. در طول توسعه دهنده کنفرانس سخنران اپل پیروزمندانه اعلام کرد آن را خواهد ساخت خود را در سیلیکون برای iMac و مک بوک خطوط پیش بینی کامل مهاجرت به دور از اینتل در عرض دو سال.

اما این است که یک معامله بزرگ برای اینتل است که عرضه دستگاه های اپل' پردازنده برای طولانی تر از هر تکنولوژی فن می توانید شده ؟ ظاهرا نه به عنوان شرکت فرستاده اعتماد به بررسی زیر بیانیه.

"اپل یک مشتری در سراسر مناطق مختلف کسب و کار و ما همچنان به حمایت از آنها. اینتل همچنان متمرکز بر ارائه پیشرفته ترین کامپیوتر تجارب و طیف گسترده ای از فن آوری های انتخاب است که دوباره تعریف محاسبات.

"ما اعتقاد داریم اینتل-صفحه رایانه های شخصی – مانند کسانی که بر ما آینده ببر دریاچه پلت فرم تلفن همراه – ارائه مشتریان جهانی بهترین تجربه در مناطق آنها ارزش ترین و همچنین اکثر پلت فرم باز برای توسعه دهندگان هر دو امروز و به آینده."

مرتبط: بهترین مک بوک

این صدا ممکن است مانند یک پاسخ استاندارد اما اگر شما آن را شکستن آن بسیار روشن اینتل را بیش از حد ناراحت.

تمرکز بر روی "انتخاب که دوباره تعریف محاسبات" ، اینتل روشن شده است آن را به تمرکز بر مصرف کننده لپ تاپ تراشه به عنوان آن استفاده می شود برای سنین در حال حاضر. آن را می خواهد به فرمان موج بعدی از محاسبات فنی است. رجا Koduri اینتل معمار ارشد و معاون ارشد رئیس جمهور روشن ساخته در طول یک رویداد با حضور قابل اعتماد در بررسی سال گذشته است. در طول آن او ذکر شده Xe گرافیک و ابر به عنوان شرکت بزرگترین اولویت در بازار مصرف است.

بسیاری از مراکز داده در حال اجرا نام بزرگ خدمات مانند گوگل Stadia در حال حاضر استفاده از اینتل و فن آوری است که یک مقدار بزرگتر از پول ساز تر از لپ تاپ تراشه برای اپل که به عنوان آن می ایستد نمی کند نشان دهنده یک تکه بزرگ از بازار – Netmarketshare گیره آن را با حدود 9% از سهام است که در خط با بسیاری دیگر تحلیلگر خانه,' برآورد.

یک منبع آشنا با این موضوع نیز گفت: بررسی مورد اعتماد شرکت نیست بیش از حد نگران "ARM پردازنده" به طور کلی به عنوان آنها یک راه طولانی خاموش بودن یک تهدید برای کسب و کار اصلی آن. بازوی جداگانه تراشه معماری سنتی استفاده می شود در دستگاه های تلفن همراه. تعداد بسیار کمی از لپ تاپ ها در حال حاضر استفاده از آن مانند پیکسل-صفحه کهکشان کتاب S که با وجود بزرگ بودن دستگاه است که هنوز هم گرفتار برنامه مسائل مربوط به سازگاری.

جدید اپل سیلیکون یکی از بسیاری از اطلاعیه ها به بیرون آمدن از WWDC سال 2020 است. این شرکت همچنین با استفاده از این رویداد برای پرده برداری از آخرین سیستم عامل iOS 14, iPadOS 14, WatchOS 7, tvOS 14 و macOS Big Sur سیستم عامل.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن