چگونه به لغو یک Netflix بکشد حساب − این که آیا شما در حال پرداخت و یا در یک محاکمه رایگان

به دنبال انصراف خود را Netflix بکشد حساب ؟ این که آیا آن را به دلیل رقابت از دیزنی Plus و Apple TV به علاوهبه

توسط POSHTIBANNEWS در 1 خرداد 1399

به دنبال انصراف خود را Netflix بکشد حساب ؟ این که آیا آن را به دلیل رقابت از دیزنی Plus و Apple TV به علاوهبه دلیل محاکمه آزاد خود را در حال آمدن است به پایان است و یا چیز دیگری به طور کامل فرایند است که واقعا ساده است و شما می توانید لغو در پیشبرد.

در ادامه به صورت گام به گام توسط به گام دستورالعمل − آنها همان این که آیا شما یک پرداخت مشترک و یا استفاده از Netflix آزمایشی رایگان.

بیشتر پایین این صفحه ما شامل جزئیات بیشتر در مورد چگونه به تغییر خود را Netflix برنامه ریزی که می تواند به شما صرفه جویی در برخی از پول است.

نحوه انصراف از Netflix بر روی آی فون, آندروید و یا دسکتاپ

این که آیا شما در حال لغو حساب Netflix بکشد خود را بر روی کامپیوتر خود و یا تلفن این روند همان است.

  • بسته بر روی چه نوع از دستگاه شما با استفاده از آتش Netflix برنامه و یا وب سایت Netflix بکشد
  • در منوی اصلی آمار 'حساب' را فشار دهید
  • را انتخاب کنید 'لغو عضویت'

Netflix بکشد خود را اشتراک نمی تواند لغو شود بلافاصله. به جای حساب خود را به طور خودکار در پایان زمان صدور صورت حساب دوره است.

اگر شما در تست رایگان, اکانت خود را به عنوان به زودی به عنوان محاکمه آزاد خود را به پایان می رسد و شما شارژ نمی شود یک چیز پس از آن.

اما Netflix خواهد شد نگه داشتن نگه از جزئیات حساب خود مشاهده تاریخچه توصیه ها و رتبه بندی برای ده ماه. اگر شما تصمیم به احیای حساب خود را ظرف مدت ده ماه از لغو آن را به عنوان اگر شما هرگز به سمت چپ.

مرتبط با: Netflix بکشد در مقابل دیزنی Plus

چگونه به تغییر خود را Netflix طرح

اگر شما کاملا آماده به قطع روابط با Netflix بکشد شما می توانید تبدیل به یک اشتراک ردیف به جای. وجود دارد بسیاری از دلایل مختلف که چرا شما ممکن است بخواهید برای انجام این کار, اما یکی از بزرگ است که البته به صرفه جویی در پول.

ردیف بالا حق بیمه طرح (چهار صفحه نمایش HD و 4K) هزینه £11.99 هر ماه, استاندارد طرح (دو صفحه نمایش HD) هزینه £8.99 در هر ماه و در طرح اولیه (یک صفحه SD) هزینه £5.99 یک ماه.

هر چه دلیل خود را در اینجا این است که چگونه به خود را تغییر دهید Netflix طرح:

  • بر روی دستگاه شما آتش تا برنامه Netflix
  • در منوی اصلی را انتخاب کنید 'حساب'
  • در "جزئیات طرح بخش' آمار 'تغییر طرح' را فشار دهید
  • انتخاب یک طرح جدید

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن