در اینجا است که ما انتظار داریم مایکروسافت بزرگ ایکس باکس سری X رویداد – گزارش

یک گزارش جدید پدید آمده است که فراهم می کند یک تاریخ بالقوه برای مایکروسافت مدتها در انتظار ایکس باکس سری X رو

توسط POSHTIBANNEWS در 11 تیر 1399

یک گزارش جدید پدید آمده است که فراهم می کند یک تاریخ بالقوه برای مایکروسافت مدتها در انتظار ایکس باکس سری X رویداد است که از ویژگی های مجموعه ای از اول بازی.

این اطلاعات جدید می آید از روزنامه نگار جف Grubb (از طریق VGC) و ادعا می کند که رویداد های آینده برگزار خواهد شد در روز پنج شنبه, جولای 23rd, و خواهد بود مایکروسافت دومین رویداد از این نوع است.

آن را به تمرکز در درجه اول در سری X عناوین آینده از Xbox Game Studios مانند Halo بی نهایت و Hellblade 2: Senua حماسه. ما تصور کنید که تعدادی از عناوین جدید نیز رونمایی شود از جمله طولانی-شایعه حکایت 4.

هاله بی نهایت را دریافت خواهد کرد اولین گیم پلی ارائه پس از اینکه اعلام کرد بیش از دو سال پیش در حالی که ما همچنین نشان از این طرح اولین پروژه یک استودیو جدید تشکیل شده توسط ایکس باکس به توسعه برای کنسول جدید.

مرتبط: بهترین ایکس باکس سری X بازی

مایکروسافت اولین رویداد در جهان در حال حاضر تحت سلطه Covid-19 بود یک بیت از یک کیسه مخلوط با غیر معمول ارزش تولید با وجود تعداد زیادی از بازی نشان داده اکثر که از اشخاص ثالث.

این شرکت اذعان کرد پس از آن موفق به مدیریت انتظارات و احتمال استفاده از آن انتقاد را به آن رویداد بعدی حتی بهتر است. در اینجا امید آنها رو بهتر وب کم این زمان.

هیچ چیز رسمی تایید شده است در مورد رویداد های آینده فراتر از این واقعیت است که آن را رخ می دهد در ماه جولای. مایکروسافت به احتمال زیاد سفت چیز در روزهای آینده و حتی ممکن است ارائه یک خوش آمدید تیزر از چیزهایی که می آیند.

ظاهرا ایکس باکس سری S (لاکهارت) برنامه ریزی شده بود اعلام کرد در این ماه است اما از آنجا رانده شده است و برگشت به ماه اوت است. یک بار دیگر همه این را با یک دانه نمک برای هم بودن اما شما می توانید به تازگی شایعه, مشخصات و اطلاعات دیگر در اینجا.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن