اپل اعلام اولین بازوی مک چیپست در WWDC سال 2020

در حالی که برای آن شایعه شده است که اپل می تواند سوئیچ با استفاده از چیپست Intel در آن کامپیوتر به یک بازوی مب

توسط POSHTIBANNEWS در 21 خرداد 1399

در حالی که برای آن شایعه شده است که اپل می تواند سوئیچ با استفاده از چیپست Intel در آن کامپیوتر به یک بازوی مبتنی بر یک. پس از همه, بازوی اپل چیپست به نظر می رسد انجام خواهد شد و نه به خوبی در معیار با معیار حتی نشان می دهد که آن را می توانید بهتر است که از تراشه های x86.

تبلیغات

این است که چرا از آن است که بسیاری از کشش به فکر می کنم که اپل در نهایت می تواند به انتقال و به نظر می رسد که انتقال تقریبا بر ما. به گزارش از بلومبرگ, به نظر می رسد که اپل اعلام خواهد شد خود را بازوی جدید مبتنی بر تراشه برای مک در WWDC سال 2020 رویداد.

معلوم نیست اگر اعلام خواهد شد تنها پرده چیپست یا اگر اپل نیز اعلام لپ تاپ های جدید خواهد شد که با استفاده از آنها. شایعات نیز نشان می دهد که این می تواند سفارشی 12-core ARM تراشه است که ساخته خواهد شد در 5nm فرآیند ساخت با عملکرد است که می تواند از انجام آن از اینتل مک بوک ایر لپ تاپ.

ما شنیده ام که آن را نمی ممکن است انتقال کامل نشده است. اپل گفته می شود شروع کوچک که در آن آنها ممکن است معرفی برخی از lower-end لپ تاپ ها با چیپست های ARM قبل از حرکت بر روی خود را بیشتر در پایان بالاتر و قوی تر ارائه مانند مک بوک طرفدار. آن را با یک دانه نمک اما با WWDC سال 2020 در نظر گرفتن محل در اواخر این ماه ما باید جزئیات در چند هفته آینده.

در زمینه اپل >کامپیوتر >شایعات. بیشتر بخوانید درباره لپ تاپ های مک بوک, مک بوک ایر, مک بوک, نرم افزار, SoC Wwdc و Wwdc سال 2020 است. منبع: 9to5mac



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن