اصلی Segway خواهد بود و رسیدن به آن پایان زندگی این جولای

که اصلی Segway شد برای اولین بار معرفی شد قرار است به انقلابی در حمل و نقل شخصی سیستم بود که در آن پیش بینی که

توسط POSHTIBANNEWS در 4 تیر 1399

که اصلی Segway شد برای اولین بار معرفی شد قرار است به انقلابی در حمل و نقل شخصی سیستم بود که در آن پیش بینی که در آینده هر کس می تواند سفر همراه در یک Segway. متاسفانه که آمده است نه به تصویب یعنی با توجه به این واقعیت است که در $5,000, آن را سخت به فروش برساند.

تبلیغات

سریع به جلو به امروز به نظر می رسد که اصلی اجرا خواهد شد رسما از رسیدن به پایان عمر خود در ژوئیه 15. این به این معنا نیست که این شرکت را باور نمی کند که شخصی, وسایل نقلیه حمل و نقل در حال یک ایده بد است بلکه این مدل خاص دیگر خواهد بود ساخته شده و یا به فروش می رسد.

اصلی Segway اولین عرضه در سال 2001 پس از این واقعیت است که آن را در اطراف بوده است و هنوز هم در حال تولید 19 سال بعد از آن است که در واقع به جای قابل ملاحظه است. دستگاه ایجاد شده توسط Dean Kamen که بعد از فروش تکنولوژی به یک شرکت به نام Ninebot در 2015. با توجه به شرکت اصلی Segway است گفت: به حساب فقط برای 1.5 درصد از درآمد خود را بنابراین ما حدس می زنم این تصمیم واقعا به عنوان یک شگفتی آمده.

مانند ما گفت Ninebot است که هنوز هم بسیار برنامه ریزی در ایجاد بیشتر شخصی و سیستم های حمل و نقل در اوایل این سال آنها عرضه S-Pod است که اساسا یک صندلی بر روی چهار چرخ در CES سال 2020 است.

در زمینه حمل و نقل. بیشتر بخوانید درباره Segway. منبع: gizmodo



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب