گوگل کروم 'تب گروه تغییر خواهد کرد که چگونه ما فهرست وب

گاهی اوقات وقتی که می آید به مرور وب کار می توانید از وسط قطع کردن با بازی. ناگهان در ترکیب منافع سیل لپ تاپ خ

توسط POSHTIBANNEWS در 25 اردیبهشت 1399

گاهی اوقات وقتی که می آید به مرور وب کار می توانید از وسط قطع کردن با بازی. ناگهان در ترکیب منافع سیل لپ تاپ خود را با صفحه نمایش بیش از حد بسیاری از زبانه ها به دفعات مشاهده شده است.

Google Chrome امیدوار است برای اضافه کردن یک کمی سازمان به هرج و مرج توسط کاربران کمک نگه داشتن زبانه ها در زبانه خود, پس به صحبت می کنند.

یک به روز رسانی جدید کاربران را قادر خواهد ساخت به گروه وب زبانه تحت سرفصل جداگانه است که می تواند به نام رنگ کدگذاری شده و اضافه شده به. آن را احساس می کند مانند یک ویژگی ما احتمالا باید به حال همه, همراه, و آن را در حال حاضر در دسترس در Chrome beta. بررسی قابلیت در انیمیشن زیر:

گوگل می گوید آن شده است تست تب گروه برای سال در حال حاضر و تجربه کرده است و مردم با استفاده از زبانه ها در راه های مختلف. آن را حتی ممکن است به استفاده از emojis برای نام گروه. برخی از بخش بندی زبانه ها به نمایش گذاشتن "آینده", "من" و "در حال انجام" وظایف در هنگام کار در برنامه هایی مانند Google Docs به عنوان مثال. برخی از وظایف برچسب "ASAP" به منظور نشان دادن اولویت است.

مرتبط: بهترین VPN 2020

در یک پست در گوگل وبلاگ, Chrome UX مهندس ادوارد یونگ می گوید: "در حال حاضر با یک کلیک ساده مناسب شما می توانید گروه خود را از زبانه ها با هم و برچسب آنها را با یک نام دلخواه و رنگ. هنگامی که زبانه ها با هم گروه بندی شما می تواند حرکت کند و دوباره مرتب کردن آنها را بر روی برگه ،

"ما شده است تست کردن تب گروه برای چند ماه در حال حاضر (به عنوان برخی از شما) و ما در حال پیدا کردن راه های جدید برای سازماندهی است. از طریق خود ما استفاده و اوایل کاربر تحقیقات ما نشان داد که برخی از مردم می خواهم به گروه خود کروم زبانه با موضوع. برای مثال اگر شما در حال کار بر روی پروژه های مختلف و یا به دنبال از طریق خرید های متعدد و سایت های بررسی."

ما می توانید بسیاری از راه های این ویژگی خواهد شد بسیار مفید به کاربران کروم و نمی توانید صبر کنید به آن را ببینید نورد به نسخه اصلی گوگل کروم.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن