دولت از بازی: در اینجا چگونه به تماشای امشب پلی استیشن رویداد

'' بعد از این برنامه از دولت بازی سونی است که تنها تعداد انگشت شماری از ساعت دور، و خواهد بود با آوردن با آن ک

توسط POSHTIBANNEWS در 19 مرداد 1399

'' بعد از این برنامه از دولت بازی سونی است که تنها تعداد انگشت شماری از ساعت دور، و خواهد بود با آوردن با آن کمک آبدار از اخبار بازی. اما انتظار هیچ به روز رسانی در PS5را نداریم.

سونی سریع به استرس بود که امشب ارائه 40 دقیقه خواهد شد با تمرکز بر مخلوطی از عناوین PS4 و PSVR ، با حوادث آینده مجموعه ای برای درخشش نور قابل توجهی در پلی استیشن 5 آینده.

بنابراین اگر شما به امید یک قطعه از اخبار بعدی، ما می خواهید توصیه می کنید که انتظارات خود را به آب و خروش. این به این معنا نیست که اخبار و اطلاعیه های هیجان انگیز زیادی وجود نخواهد داشت، از آنجا که 40 دقیقه زمان زیادی برای پر کردن است، و تایید شده است که مخلوطی از فیلم های پرفروش و ایندی عزیزم خواهد شد در نظر گرفتن نور افکن.

چگونه به تماشای دولت امشب از بازی

طبق معمول، ایالت بازی امشب برای مشاهده در کانال های Twitch و YouTube سونی در دسترس خواهد بود. همه تریلر های اصلی و نمایش در تمام تموم آن در دسترس خواهد بود برای مشاهده یک بار آن نتیجه گیری اگر شما در اطراف نیست برای گرفتن عمل آن را به عنوان اتفاق می افتد. ما مطمئن شوید که به عنوان یک لینک جاسازی شده در زیر به محض آن در دسترس می شود.

مرتبط با : بهترین بازی های PS5

در مورد زمان بندی، نمایش در ساعت 9 شب BST شروع خواهد شد و تقریبا 40 دقیقه طول خواهد انجامید، یعنی شما می خواهید با یک نوشیدنی یا چیزی برای این یکی حل و فصل کنید. شبح Tsushima آخرین PS4 اصلی منحصر به فرد بود، و ما نمی توانیم تصور سونی خواهد شد پرده برداری هر چیزی عظیم برای پلت فرم امشب با توجه به برادر کوچکتر خود را در افق است. ما عاشق بروز رسانی در بازی های شخص ثالث مانند رزیدنت ایول 8 و Call of Duty: Black Ops Cold War, though.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن