اپل WWDC سال 2020 تاریخ تایید: اینجا زمانی که ما در دیدار با iOS 14

اپل تایید کرده مجازی خود در سراسر جهان توسعه دهنده کنفرانس (WWDC) رویداد برگزار خواهد شد در ژوئن 22. آنلاین-تن

توسط POSHTIBANNEWS در 16 اردیبهشت 1399

اپل تایید کرده مجازی خود در سراسر جهان توسعه دهنده کنفرانس (WWDC) رویداد برگزار خواهد شد در ژوئن 22. آنلاین-تنها رویداد است که به احتمال زیاد به اپل اعلام و جزئیات iOS 14 و همچنین به عنوان سیستم عامل جدید به روز رسانی برای مک, Apple Watch, Apple TV و خیلی بیشتر.

در حالی که این خواهد بود که یک اتفاق عجیب و غریب منهای خانه بسته بندی شده از توسعه دهندگان روزنامه نگاران و اپل مبلغان انجیلی وجود دارد هنوز هم خواهید بود یک سخنرانی از تیم کوک و عمده نرم افزار پخش Craig Federighi.

این شرکت هنوز اعلام تاریخ و زمان به صورت زنده در جریان نطق اصلی, اما ما می توانیم فرض کنیم آن را در 22 ژوئن در زمان معمول از 6pm در انگلستان (10در کوپرتینو زمان). وجود دارد می تواند اطلاعات بیشتر در مورد زمان و جلسات ماه آینده اپل می گوید.

مرتبط با: iOS 14

این نیز قابل توجه است که WWDC در حال وقوع است دو هفته بعد از ما تبدیل به عادت شده است. این که آیا آن را به تدارکات میزبانی جلسات آنلاین و نه در فرد و یا تاخیر در توسعه سیستم عامل های جدید با توجه به کروناویروس نامشخص است. در هر صورت, آن را کمی طولانی تر برای دریافت نگه دارید از آن عمومی نسخه های بتا از حد معمول.

"WWDC20 خواهد بود ما بزرگترین و در عین حال با گرد هم آوردن ما جهانی توسعه دهنده جامعه بیش از 23 میلیون نفر در راه بی سابقه برای یک هفته در ماه ژوئن به یادگیری در مورد آینده اپل سیستم عامل" اپل " معاون ارشد رئیس جمهور از بازاریابی در سراسر جهان Phil Schiller در بیانیه ای گفت امروز.

اپل می گوید همه توسعه دهندگان قادر خواهند بود برای شرکت در جلسات آنلاین رایگان, با این رویداد را سال توجه ویژه به برنامه نویسان. این شرکت همچنین اعلام جدید Swift دانشجو چالش است که شامل کار در سریع زمین بازی برنامه نویسی برنامه. آخرین مهلت برای برنامه های کاربردی است که ممکن است 18 و برندگان دریافت WWDC کت و پین.

در یک پست در اپل توسعه دهنده وب سایت این شرکت می گوید: "در ژوئن 22, WWDC20 طول می کشد خاموش. آماده شدن برای اولین بار جهانی همه آنلاین WWDC توسط دانلود Apple توسعه دهنده نرم افزار برای اقامت مطلع در آخرین اخبار, با به روز رسانی برای رویدادها و جلسات. وجود دارد خیلی بیشتر به آمده — با شروع اولین سویفت, دانشجو, چالش است."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن