مایکروسافت در تلاش است به دزدکی حرکت کردن بینگ به Outlook در اندروید

این می رود بدون گفت که گوگل احتمالا استفاده ترین موتور جستجو در اینترنت است. آن است که نه تنها گزینه های خارج

توسط POSHTIBANNEWS در 24 تیر 1399

این می رود بدون گفت که گوگل احتمالا استفاده ترین موتور جستجو در اینترنت است. آن است که نه تنها گزینه های خارج وجود دارد حتی اگر رقابت نمی کند کاملا فرمان همان سهم بازار. اما به نظر می رسد که آن را نمی خواهد متوقف کردن شرکت هایی مانند مایکروسافت از تلاش.

تبلیغات

با توجه به یک پست در ق آن کشف شد که مایکروسافت تا به حال کلی وارد شده گزینه ای را برای جستجو با استفاده از بینگ به چشم انداز بر روی آندروید است. کاربران این کشف زمانی که آنها با برجسته کردن یک جمله یا یک کلمه و مطبوعات طولانی بر روی آن و آنها دریافتند که جستجو با استفاده از بینگ یکی از گزینه های ارائه شده به آنها.

XDA را Mishaal رحمان به حفر برنامه و کشف کردند که این در واقع در این مورد اگر چه اولیه خود را کشف پیشنهاد کرد که کاربران ممکن است نیاز به لبه در تلفن های خود را در جهت اعمال این گزینه جستجو. اما کاربران دیگر chimed در به می گویند که آنها نمی باید لبه اما آنها با دیدن آن به هر حال.

برخی ابراز ناخشنودی خود را با مایکروسافت در تلاش برای دزدکی حرکت کردن بینگ به چشم انداز این ادعا که آن را احساس می کند کمی شبیه دادن و چگونه مایکروسافت در تلاش است تا نیروی خدمات خود را بر کاربران. اما جستجو با بینگ تنها یک گزینه و کاربران می توانند به راحتی آن را نادیده گرفت اگر آنها نمی خواهند به استفاده از آن.

در زمینه تلفن های همراه >عمومی. بیشتر بخوانید درباره آندروید, نرم افزار بینگ (مایکروسافت) Microsoft Outlook. منبع: androidpolice



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن