که به توسعه COVID-19 تماس با ردیابی نرم افزار برای کشورهایی که در حال ساخت خود را

چندین کشور در سراسر جهان که در حال توسعه COVID-19 تماس با ردیابی برنامه های و خدمات خود را. این انجام شده است

توسط POSHTIBANNEWS در 21 اردیبهشت 1399

چندین کشور در سراسر جهان که در حال توسعه COVID-19 تماس با ردیابی برنامه های و خدمات خود را. این انجام شده است برای کمک به بهتر شناسایی افرادی که به این بیماری و ببینید که آنها ممکن است در تماس با آمده است که به نوبه خود بهتر اجازه می دهد تا مقامات بهداشت به دریافت یک دسته در وضعیت سریع تر است.

تبلیغات

نه همه کشورها در حال انجام این کار به عنوان برخی ممکن است باید منابع لازم برای انجام این کار, اما خبر خوب این است که سازمان بهداشت جهانی (WHO) در نظر دارد برای کمک به. در مصاحبه با "رویترز" برنارد Mariano, مدیر ارشد فناوری اطلاعات برای این که نشان داد که خواهد شد که در حال توسعه یک تماس ردیابی نرم افزار که می توان توسط کشورهایی که خود را ساخت.

با توجه به Mariano "ارزش است که واقعا برای کشورهایی که هیچ چیز را ندارد. ما خواهد بود با پشت سر گذاشتن آنهایی که قادر به (ارائه یک برنامه) که شکننده سلامت سیستم است." این خواهد بود که ممکن است جایگزین زیرا همانطور که شما ممکن است شنیده ام هر دو اپل و گوگل نیز در حال توسعه یک تماس سیستم ردیابی است که می تواند یکپارچه به هر دو سیستم عامل iOS و آندروید و همچنین به برنامه,

با این حال برخی از کشورها حاضر به اتخاذ اپل و گوگل سیستم و باید به جای آن انتخاب شده به جلو بروید با خود سیستم عامل.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره آندروید, نرم افزار Coronavirus Covid-19 سلامت و iOS. منبع: ایسنا



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن