نظر: بیایید امیدواریم که پیکسل 5 حقوق از اشتباه پیکسل قطع 4

کمتر از یک سال پس از انتشار، گوگل فروش پیکسل 4 و 4XL در آمریکا را قطع کرده است به این معنی که همه چشم ها در آی

توسط POSHTIBANNEWS در 19 مرداد 1399

کمتر از یک سال پس از انتشار، گوگل فروش پیکسل 4 و 4XL در آمریکا را قطع کرده است به این معنی که همه چشم ها در آینده پیکسل 5 و پیکسل 4a 5G هستند.

قطع یک دستگاه به زودی پس از انتشار آن احساس عجیب و غریب, اما واقعا دو تا از دستگاه های پیکسل 4 همیشه احساس می خواهم آنها در انتظار قرار داده می شود از بدبختی خود را. ایندو گوشی بودند که وعده های زیادی داده بودند، اما در نهایت موفق به تحویل نشدن نشدن.

وقتی پارسال پیکسل 4s را مرور کردم می خواستم آنها را دوست داشته باشم و به نظر می رسه که آنها همه چیز را که دنبالش می گردم را در یک گوشی ارائه می کنند. که آس دوربین پیکسل در حال حاضر با کمی تنوع بیشتر به لطف لنز تله فتو ثانویه, یک صفحه نمایش صاف 90Hz, طراحی تمیز و استقبال اضافی مانند شارژ بی سیم و واقعی, صورت امن باز.

مرتبط با : گوگل پیکسل 4a بررسی

اما در حالی که بسیاری را دوست داشت وجود دارد، نتیجه یک تلفن است که نمی تواند رقابت با بهترین از آنچه آندروید تا به حال ارائه - حتی اگر آن را به حال بهترین دوربین stills رفتن.

ویژگی های هیپد مانند پروژه Soli رادار قدرت روش ژست سقوط تخت, در حالی که عمر باتری به طور گسترده ای مورد تمسخر قرار گرفت و حتی گزارش شده توسط برخی در گوگل به شدت در حال محکم.

حالا با پیکسل 4 در راه خود را تا پیکسل 5 برای اطمینان از خط گوگل از تلفن های مربوطه باقی می ماند در پایان بالاتر از بازار. اگر 5 فاقد در مناطق مانند پیکسل 4 انجام داد و سپس آن را ممکن است سخت برای دیدن گوگل نه تنها تمرکز بر روی ارزان تر خود را, و resoundingly عالی, خط.

نگاه کردن به پیکسل 4a به ما ایده ای در مورد جایی که نام تجاری می تواند بروید. این یک گوشی ساده است که عمر باتری بزرگ، یک دوربین پرچمدار و شایسته طراحی است که کاملا مخالف زرق و برق glitzy از میستیک برنز سامسونگ کهکشان توجه داشته باشید 20 اولترا. اگر شما طرح از 4a را، اضافه کردن چند رونق اضافی انتظار می رود از یک گل سرسبد مانند یک صفحه نمایش سریع، شارژ بی سیم و آرایه دوربین چند حسگر شما می توانید برنده واقعی داشته باشد.

ببین، نمی خوام پیکسل 5 فلش باشه. و اگر شما در تصویر تیزر نگاه کنید (نگاه کنید به بالا) گوگل نشان داد که آن را اعلام کرد که تلفن در حال آمدن است به نظر می رسد نه آنها. به جای اینکه مثل مسابقه باشد، گوگل باید جایگزین ارائه دهد.

مرتبط با : بهترین تلفن

ما در حال حاضر می دانیم که پیکسل 5 تلفن 5G خواهد شد، و اگر شایعات دیگر به این باور هستند و سپس آن را با یک تراشه میان برد در داخل به جای بالا پایان، و گران، 865 یا 865 به علاوه. این حرکت ، اگر درست باشد ، می تواند ببینید پیکسل 5 قیمت پرخاشگرانه تر. ما می دانیم پیکسل 4a 5G در حال آمدن در $ 499 ، بنابراین $ 699 یا 799 $ پیکسل 5 می تواند قادر به مخلوط ویژگی های با استطاعت و بسته کامل.

خط پیکسل همیشه یک تلفن آندروید است که تلاش برای ارائه آنچه من می خواهم و تا پیکسل 4 آنها می خواهم در جیب من برای ماه پس از انتشار باشد. این سنت با پیکسل 4 به پایان رسید، اما با پیکسل 4a آمد و است که به من امید داده است که با پیکسل 5 گوگل ممکن است درست اشتباه. شاید.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب