آمازون به بیش از یک مرکز خرید خالی در نزدیکی شما؟ اوه، مسخره ست!

ادامه برازش آمازون در طول همه گیر شدن ویروس های کوروناویروس به خوبی مستند شده است. در حاليکه فروشگاه هاي خرده

توسط POSHTIBANNEWS در 20 مرداد 1399

ادامه برازش آمازون در طول همه گیر شدن ویروس های کوروناویروس به خوبی مستند شده است. در حاليکه فروشگاه هاي خرده فروشي در سراسر جهان به شاتر شدن ادامه مي دهند، شرکت جف بزوس از قدرت به قدرت مي رود همراه با وضعيت ش به عنوان ثروتمندترين مرد جهان.

با در نظر گرفتن این، کعنه خواهد شد هیچ از دست داده به عنوان گزارش گردش نشان می دهد آمازون در حال برنامه ریزی برای تبدیل فروشگاه های خالی بخش و مراکز خرید به مراکز توزیع منطقه ای در ایالات متحده است.

گزارش ها می گویند آمازون در حال کار با ملک سیمون است، که ساختمان ها را اجرا می کند که زمانی با محو شدن غول های خرده فروشی آمریکا J.C Penney و سیرز اشغال شده است، تا به حرکت در و ایجاد مراکز توزیع محلی در مراکز خرید.

امروز جدید می آید از وال استریت ژورنال و ادعا آمازون نگاه به ذخیره محصولات مانند لوازم آشپزخانه, لوازم الکترونیکی, کتاب و ژاکت در فروشگاه های خالی. سایمون بزرگترین مالک مرکز خرید آمریکاست، اما در عصر Covid 19، ابزار سنتی خرید حتی بیشتر در معرض خطر قرار دارد.

مرتبط با : بهترین تلفن 2020

مراکز خرید برای برخی از زمان احساس خطر کرده اند و در حال حاضر دهه ها دور از خود را از 1980s و 1990s heyday، زمانی که آنها به عنوان مرکز اجتماعی برای جوانان قابل تاثیر عمل می کردند. در واقع، مرکز استارکورت که در فصل سوم چیزهای غریبه به تصویر درمی اید در واقع در یک مرکز خرید در حال مرگ در گرجستان به ضرب گلوله کشته شد.

JC Penny اخیرا اعلام کرد که آن را پر برای ورشکستگی و بسته شدن 154 از فروشگاه های باقی مانده خود را در ایالات متحده است. همچنین شرکت «سیرز" قصد دارد ۹۶ فروشگاه را در سراسر کشور ببندد، چرا که همه گیر همچنان به کاهش فروش فیزیکی ادامه می دهد. آمازون و سیمون هنوز در مورد حدس و گمان اظهار نظر نکرده اند، اما این می تواند یک واقعیت تا چند جا تاسف بار از تجارت مدرن است.

آمازون در حال حاضر 5٪ از کل فروش در ایالات متحده و 49٪ از فروش آغاز الکترونیکی و بدون شک به شکست خرده فروشان آجر و ملات در ایالات متحده و فراتر از آن کمک کرده است. این کاهش کامل خواهد بود اگر آمازون به فروشگاه های خرده فروشی سابق نقل مکان کرد و آنها را به انبار تبدیل کرد.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب