iOS 14 معیار اشاره در باتری بهبود

یکی از مهمترین انتقادات در مورد اپل عمر باتری آن است. اپل در تلاش است تا بهبود در این کار از طریق نرم افزار و

توسط POSHTIBANNEWS در 27 تیر 1399

یکی از مهمترین انتقادات در مورد اپل عمر باتری آن است. اپل در تلاش است تا بهبود در این کار از طریق نرم افزار و سخت افزار اگر چه از زمان به زمان به روز رسانی به iOS به نظر می رسد به تحت تاثیر عمر باتری در راه منفی. خبر خوب این است که آن را مانند به نظر می رسد با iOS 14 اپل در واقع می تواند در نهایت به بهبود عمر باتری.

تبلیغات

این است که با توجه به تصویری توسط iAppleBytes که در آن آنها را در iOS بتا 14 برای چرخش و قرار دادن آن را از طریق برخی از معیار جایی که آنها در بر داشت که آن را بهبود عمر باتری در دستگاه های مانند 2020 آی فون SE به میزان 30 دقیقه و همان نتایج را نیز در بر داشت که آزمایش با استفاده از آی فون 11.

این است که در واقع نه جالب است زیرا نرم افزار بتا است که عمدتا در مورد له اشکالات و گرفتن بازخورد. این به این معنی است که بیشتر از نه, آن است که کمتر از ایده آل قطعه از نرم افزار است و به طور کلی توصیه نمی شود استفاده می شود به عنوان یک راننده روزانه. در واقع iAppleBytes اشاره می کند که او نمی خواهد به طور معمول اجرا باتری تست بتا نرم افزار اما او فکر آن خواهد بود مفید به مقایسه آن در برابر نسخه های آینده.

در حالی که همه چیز می تواند تغییر از نسخه بتا به نسخه کامل از iOS 14, این پیشرفت ها خوب است به خصوص اگر شایعات در مورد آی فون 12 باتری اندازه واقعی هستند که در آن آنها می توانند راه اندازی با باتری کوچکتر از پیشینیان خود است.

در زمینه اپل >تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره iOS و Ios 14. منبع: cultofmac



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن