سونی: PS5 رابط کاربر به ترک هیچ صفحه دست نخورده'

سونی در نهایت نشان داده که PS5 سخت افزار و عرضه اولین محصول از بازی است اما در عین حال به نمایش گذاشتن رابط کا

توسط POSHTIBANNEWS در 26 خرداد 1399

سونی در نهایت نشان داده که PS5 سخت افزار و عرضه اولین محصول از بازی است اما در عین حال به نمایش گذاشتن رابط کاربری خود را برای نسل بعدی کنسول.

این شرکت با ارائه یک بینش کمی به آنچه به شما خوش آمد می گوید پارسه قبل از آنها بار تا کسانی که عناوین جدید قبل از پایان سال 2020 است.

در تا حدودی متناقض نظرات مت MacLaurin که VP طراحی UX در پلی استیشن وعده تعمیرات اساسی بلکه خواستار UI جدید یک تکامل است. او گفت: آن را ظریف و نه زرق و برق اما اشاره به یک کاملا جدید زبان بصری.

در LinkedIn موضوع (از طریق تنظیم مجدد عصر), MacLaurin می گوید آن را یک "100 درصد تعمیرات اساسی PS4 UI و برخی بسیار متفاوت مفاهیم جدید" در حالی که همچنین دوبله رابط کاربری جدید "بسیار جالب تکامل از سیستم عامل."

او می افزاید: "آن را به عنوان UI آن را عملی اما آن را یک کل جدید زبان بصری و کامل rearchitecting از رابط کاربر است." او می گوید: تعمیرات اساسی رابط است "زیرکانه تر از زرق و برق اما بدون صفحه دست نخورده است."

مرتبط با: خواهد PS5 بازی کار بر روی PS4?

در جای دیگر در این موضوع MacLaurin وعده سرعت خواهد بود از جوهر با سونی, اندازه گیری عناصر UI در میلی ثانیه است. "مهم ترین تجربه است اهداف اندازه گیری میلی ثانیه در سراسر UI," او اضافه شده در این موضوع.

صفحه نمایش راه اندازی برای PS5 قطعا مباهات یک نگاه جدید به عنوان ما در آینده از بازی رویداد هفته گذشته است. شما می توانید ببینید که بسیار خوب عنصر UI در توییت زیر.

جالب MacLaurin همچنین با اشاره به PS5 سخت افزار و وعده داده شده این دستگاه قابل تنظیم در یک شیوه ای ما دیده نشده از یک کنسول پلی استیشن قبل از.

"شما قطعا از دیدن نسخه های خاص. این نیز قابل تغییر در روش های قبلی gens, نیست," او اضافه شده است.

سونی PS5 را در فروش نسبت به پایان سال 2020 است. وجود خواهد داشت یک مدل با Ultra HD Blu-ray درایو و برای اولین بار همه نسخه دیجیتال آن را کنار می گذارد از درایو نوری. قیمت آن هنوز اعلام نشده است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب