چگونه یک $5 تستر باتری می تواند به شما پول صرفه جویی

چقدر پول شما صرف در باتری هر سال ؟ اگر شما مانند بسیاری از مردم پاسخ این است که احتمالا "بیش از حد" — مگر اینک

توسط POSHTIBANNEWS در 26 تیر 1399

چقدر پول شما صرف در باتری هر سال ؟ اگر شما مانند بسیاری از مردم پاسخ این است که احتمالا "بیش از حد" — مگر اینکه شما با استفاده از یک تستر باتری.

بسیاری از اقلام روزمره — کنترل از راه دور اسباب بازی و دیگر الکترونیک — نیاز به باتری به کار می کنند. اما آیا شما می دانید که شما ممکن است مبادله کسانی که باتری بیش از حد به زودی ؟

زمانی که اولین فرزند ما متولد شد, من و همسرم یک جعبه پر از باتری و باتری تستر به عنوان یک هدیه است. ما استفاده کرده ایم که تستر صدها بار پس از.

در این مقاله من به شما به اشتراک گذاشتن آنچه که من آموخته ام در مورد خانواده باطری و چگونه با استفاده از یک تستر باتری به ما اجازه داد تا پول در طول زمان است.

چگونه می توانید تسترهای باتری شما صرفه جویی در پول ؟

تسترهای باتری شما صرفه جویی در پول با کمک شما آویزان بر روی باتری است که هنوز هم برخی از زندگی در آنها.

هنگامی که یک کنترل از راه دور و یا یکی از کودکان خود را, اسباب بازی, توقف کار خود, اولین غریزه ممکن است به جای باتری. چه بسیاری از مردم درک نمی کنند این است که های مختلف باتری در این دستگاه ممکن است تخلیه در همان نرخ. اگر وجود دارد چهار باتری ممکن است لازم باشد به جای فقط یکی از آنها را به دستگاه خود کار دوباره. شما می توانید تعیین کنید این کار را با یک باتری تستر.

Digital battery tester
تستر باتری با صفحه نمایش دیجیتال (اعتبار عکس: آمازون)

خانواده تست شما اجازه می ببینید که چقدر "آب" است که در سمت چپ باتری. آنها اجازه می دهد تا شما را به تست باتری در اندازه های مختلف — از جمله رایج AAAs AAs و 9 ولت است. حتی بسیاری از شما اجازه بررسی "را فشار دهید همراه" باتری است که شما پیدا کردن در ساعتهای کلید fobs و بیشتر.

هر زمان که از راه دور و یا اسباب بازی در خانه ما کار متوقف می شود ما به جلو و باتری و تست آنها. تقریبا هر بار که یکی یا بیشتر از باتری هنوز یک مقدار خوبی از آب در سمت چپ آن است. بنابراین به جای جایگزین کردن تمام باتری های ما تا پایان حول تنها آنهایی که مرده. که موجب صرفه جویی در پول است.

چگونه تسترهای باتری کار می کند ؟

باتری تست اندازه گیری الکتریکی جریان را از طریق باتری. محبوب ترین تست قابل تنظیم گیره با مواد رسانا متصل شده است که متناسب با اندازه های مختلف از باتری. وقتی که مواد رسانا نکات مثبت و منفی مخاطبین در یک باتری تستر حواس چه مقدار از انرژی باتری را ترک کرده است در آن.

سطح فعلی است و سپس نشان داده شود یا به صورت الکترونیکی — نشان میدهد که چگونه بسیاری از ولت باقی مانده در باتری و یا با یک سوزن نشان می دهد که آیا باتری است که هنوز هم "خوب" نیاز به جا شود و یا در جایی در وسط.

تبلیغات

Analog Battery Tester and Digital Battery Tester
سمت چپ: آنالوگ, باتری تستر | راست: دیجیتال, باطری تستر (اعتبار عکس: آمازون)

چقدر انجام بهترین باتری تست هزینه ؟

سه تسترهای باتری با بالاترین میانگین رأی مشتری در آمازون در محدوده قیمت از حدود 5 تا کمی بیش از $10 با توجه به تحقیقات من در ماه ژوئیه سال 2020 است.

Amprobe battery testerWeepro Battery TesterGardner Bender Battery Tester

به عنوان شما می توانید ببینید, گران ترین تستر (گاردنر بندر) کار می کند کمی متفاوت تر از دو نفر دیگر. آن را به شما نیاز به لمس پروب به باتری مخاطبین به خواندن. اما همچنین با این نسخهها کار با انواع بیشتری از باتری بیش از دیگران از جمله عکس (یا دوربین) باتری و فانوس سلول.

اگر شما به دنبال یک تستر با یک صفحه نمایش دیجیتال مانند یکی از من, شما باید قادر به پیدا کردن یکی برای کمتر از 10 دلار است.

D-FANTIX digital battery tester

فکر نهایی

با رایج ترین AA و AAA باتری هزینه بین 50 سنت و یک دلار هر من تخمین می زنند که ما تستر به ما اجازه داد تا در مورد $60 دلار در طول شش سال گذشته. که ممکن است به نظر می رسد مانند بسیاری از, اما کسانی که پس انداز خود ادامه خواهد داد به کوه تا زمانی که ما باید باطری دستگاه: بازگشت بد نیست برای یک سرمایه گذاری اولیه کمتر از 10 دلار!

مطالب بیشتر از Clark.com:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن