هاله بی نهایت به سال 2022 تاخیر نخواهد کرد و یا رها ایکس باک وان، 343 صنایع تایید

343 صنایع به شایعات اخیر است که در اطراف پنجره پرتاب و سیستم عامل بالقوه برای هاله بی نهایت به گردش در آمده اس

توسط POSHTIBANNEWS در 5 شهریور 1399

343 صنایع به شایعات اخیر است که در اطراف پنجره پرتاب و سیستم عامل بالقوه برای هاله بی نهایت به گردش در آمده است پاسخ داده است.

در اوایل این هفته، شایعات شروع به گسترش کردند که هاله بی نهایت به طور بالقوه می تواند بیشتر به سال ۲۰۲۲ به تأخیر بیفتد، با توسعه دهنده همچنین برنامه ریزی برای رها کردن نسخه ایکس باک وان به دلیل عملکرد و مشکلات گیم پلی.

در حال حاضر ، 343 صنایع خارج شده است برای رسیدگی به این نگرانی ها : "ما شاهد بسیاری از جعلی 'نشت' خارج وجود دارد ، بنابراین لطفا همه چیز شما را باور نمی کند ،" مدیر جامعه جان Junyszek said on Twitterدر توییترگفت. " هیچ برنامه ای برای تغییر انتشار ما در سال 2021 و یا دستگاه ها و سیستم عامل ما خواهد شد حمایت وجود دارد. ما در حال ساخت هاله بی نهایت به بهترین آن می تواند بر روی هر دستگاه / پلت فرم باشد."

مرتبط: بهترین ایکس باک سری ایکس بازی

هاله اینفینیتی در حال حاضر برای ایکس باک سری ایکس، ایکس باک وان و ویندوز ۱۰ برای انتشار برنامه ریزی شده در سال ۲۰۲۱ در حال توسعه است. در اصل برنامه ریزی شده بود که به عنوان عنوان پرتاب گل سرسبد برای کنسول جدید مایکروسافت وارد شود، اما چند هفته پیش منوط به تاخیر جنجالی شد. این کمی gutting بود، اما ما خوشحالم که تیم در حال گرفتن وقت خود را به بازگشت استاد رئیس بهترین آن می تواند باشد.

اولین نسخه ی نمایشی گیم پلی برای هاله بی نهایت دریافت پذیرش مخلوط با توجه به تصاویری آن، با جنبه های بسیاری مانند طرح های دشمن بلافاصله به memes آنلاین پیچ خورده است. در حالی که آن را قطعا mindblowing نیست، من هنوز هم فکر می کنم زیبایی شناسی در حال قدم زدن و جذاب است، حتی اگر مدل روشنایی برگ کمی مورد نظر است. متاسفانه، این تاثیر 343 صنایع به اندازه کافی به فشار بازی به سال 2021.

با توجه به ایکس بااکس سری ایکس قرار است تنها در چند ماه راه اندازی شود، این نمی توانست تصمیم آسانی برای تصمیم گیری باشد. در حال حاضر، فراتر از ارضای یاکوزا: مانند یک اژدها و کیش یک آدمکش کرید والهالا، کتابخانه برای کنسول جدید در واقع بسیار سبک است. مایکروسافت هنوز هم می تواند پنهان چند شگفتی تا آستین خود را، بنابراین ما باید صبر کنید و ببینید که چگونه همه چیز آشکار بعد از این سال است.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن