بازوی مبتنی بر مک بوک ایر می تواند ارزان تر از اینتل نسخه

بدون شک بسیاری از آنها تعجب آنچه که اپل تغییر به سفارشی خود را بازوی چیپ ست می تواند به معنای از نظر قیمت گذار

توسط POSHTIBANNEWS در 20 تیر 1399
بدون شک بسیاری از آنها تعجب آنچه که اپل تغییر به سفارشی خود را بازوی چیپ ست می تواند به معنای از نظر قیمت گذاری شده است. را بازوی اپل کامپیوتر هزینه بیش از اینتل کامپیوتر? به گفته تحلیلگر Ming-Chi Kuo او حدس است که این احتمال وجود دارد که آن را در واقع می تواند ارزان تر است که ما در واقع می تواند از دیدن یک ارزان تر از مک بوک ایر راه اندازی یا بعد از این سال و یا 2021.
تبلیغات

با توجه به Kuo, "در یک سناریوی خوش بینانه اگر اپل را کاهش می دهد قیمت سیب, سيليکون مک بوک ایر به منعکس کننده کاهش هزینه و اگر به تازگی طراحی شده و 14 اینچ و 16 اینچ MacBook Pro بهتر از مک بوک طرفدار ما انتظار داریم... حمل و نقل حجم به رشد قابل توجهی به 18-20 میلیون واحد در سال 2021."

در حال حاضر Kuo به صراحت دولت نمی که او می داند برای مطمئن شوید که وجود دارد می توان به مدل های ارزان تر اما او حدس می تواند وجود داشته باشد. این در واقع جالب است زیرا به گفته وی آن پیشنهاد شد که اپل سفارشی سیلیکون چیپ ست می تواند با قیمت گران تر از اینتل اما که می تواند به دلیل هزینه های اولیه و فن آوری های جدید.

با این حال ما نمی شود جای تعجب نیست اگر اپل بازوی کامپیوتر می تواند در نهایت ارزان تر, به خصوص پس از آن بدان معنی است که در دراز مدت, اپل خواهد شد صرفه جویی در پول نداشتن به پرداخت اینتل برای خرید و یا مجوز فن آوری خود را. در هر صورت ما باید منتظر بمانید و ببینید.

در زمینه اپل >کامپیوتر >شایعات. بیشتر بخوانید درباره, اینتل, لپ تاپ و مک بوک ایر. منبع: appleinsider



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب