Sonos Playbar 2: همه چیز ما در مورد جدید Atmos soundbar

Sonos تنظیم شده است برای آزادی تعدادی از محصولات جدید imminently از جمله جدید Dolby Atmos soundbar. در اینجا چ

توسط POSHTIBANNEWS در 17 اردیبهشت 1399

Sonos تنظیم شده است برای آزادی تعدادی از محصولات جدید imminently از جمله جدید Dolby Atmos soundbar. در اینجا چیزی است که ما می دانیم در مورد Sonos Playbar 2

نشت شده اند در آینده ضخیم و سریع و شنیده ایم که جدید Dolby Atmos قادر به soundbar راه اندازی خواهد شد در کنار یک زیرنویس جدید و بازی:5. آن را eARC اتصال یک حقه باز طراحی و به احتمال زیاد تمام ویژگی های دیگر ما آمده ایم به انتظار از Sonos,' محصولات.

بنابراین چه چیزی ما در مورد انتشار قریب الوقوع از Sonos Playbar 2? خوانده شده در برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر.

مرتبط: بهترین Dolby Atmos soundbar

سطح Playbar 2 تاریخ انتشار

همه نشت و شایعات نشان می دهد که آزادی نزدیک است. نشان می دهد جدید Playbar زیر و بازی:5 تصور می شود ممکن است 6.

بیش از احتمال Sonos Playbar 2 را در فروش در اوایل ماه ژوئن مصادف با راه اندازی S2 سیستم عامل.

Sonos Playbar 2 قیمت

Sonos محصولات معروف هستند برای حفظ قیمت خود را برای تا زمانی که ممکن است به ندرت دریافت کاهش قیمت.

اصلی Playbar حال RRP £599 اما با توجه به Playbar 2 را Atmos آن می تواند هزینه بیشتر. £599 خواهد بود حداقل اما آن می تواند هزینه کمی بیشتر از آن.

Sonos Playbar 2 ویژگی های

این Playbar راه اندازی یک مدت زمان طولانی پیش, تمام راه برگشت در سال 2013 قبل از Dolby Atmos ساخته شده راه خود را به خانه است. این Playbar حتی نمی باید اتصالات HDMI.

که سمت چپ Sonos در پشت منحنی اما این soundbar باید جبران آن است. 9to5mac گزارش داده است که آن را اتصال, ارتقاء, که قطعا به معنی آن خواهید آمد بسته بندی یک eARC اتصال و همچنین upfiring سخنرانان به منظور تسهیل در ارتفاع کانال های مورد نیاز برای همهجانبه Dolby Atmos صدا.

نشت از Sonos زیر نشان داده اند که می توان آنها را در دو طرح – سیاه و سفید – و Playbar 2 باید در دسترس در هر دو کسانی که گزینه های رنگ.

Zatznotfunny به بیرون درز تصاویر جدید از Playbar که نشان می دهد آن خواهید بود استوانه ای شکل با کنترل های لمسی در وسط و آنچه به نظر می رسد سخنرانان شلیک از لبه ها. دیوار نصب یا قرار دادن در قفسه امکان پذیر خواهد بود و همچنین. بتا تستر نوشته شده در ق است که آن را حدود 45 اینچ و به طول حدود 10 اینچ گسترده تر از اصلی Playbar.

مانند هر دیگر اخیر Sonos محصول ما فرض است که الکسا و گوگل دستیار خواهد بود بومی یکپارچه به دستگاه. Sonos رادیو شامل خواهد شد و ما انتظار آن را ارائه اتصال از طریق Wi-Fi و پخش 2.

خواهد بلوتوث تواند یک گزینه است ؟ اما احتمال آن کم است. این Sonos حرکت تنها دارای بلوتوث آن را به عنوان طراحی شده است که یک بلندگوی قابل حمل.

ما می دانیم که وجود دارد یک برنامه جدید ورودی. اعلام شد در کنار S2 با سیستم عامل در دسترس خواهد بود برای دانلود در ماه ژوئن. این برنامه جدید را به یاد داشته باشید معمولا-گروه بندی اتاق و اجازه دهید کاربر ارسال موسیقی به مناطق سریع تر از زمان برنامه قادر به انجام این کار. تنها Sonos S2 محصولات خواهد شد سازگار با نرم افزار.

که همه چیز ما در مورد Sonos Playbar 2 که ما انتظار داریم که اعلام خواهد شد در آینده نزدیک.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن