انگلستان بست پایین کلاهبرداری در فروش 'Anti-5G' میله های USB

تصویر های اعتباری – قلم تست همکارانتبلیغات5G شد منادی به چیز بزرگ بعدی در تلفن همراه اتصال و فن آوری است. با ا

توسط POSHTIBANNEWS در 10 خرداد 1399

تصویر های اعتباری – قلم تست همکاران

تبلیغات

5G شد منادی به چیز بزرگ بعدی در تلفن همراه اتصال و فن آوری است. با این حال وجود دارد برخی از افرادی که باور نمی کنم این درست باشد و بر این باورند که 5G است به نحوی که منجر به عوارض. اخیرا برخی وجود دارد که در حال خرید به یک تئوری توطئه است که ادعا می کند که 5G می تواند به نحوی گسترش coronavirus.

در واقع در کشورهایی مانند انگلستان و کانادا شده اند تنظیم برج های تلفن همراه بر روی آتش است. در حال حاضر به نظر می رسد که برخی از مردم با استفاده از این ترس ها و فروش محصولات اومدی در شکل میله های USB که آنها ادعا می کنند می تواند ارائه دهد تا حفاظت در برابر 5G. این میله های USB به فروش می رسد به صورت زشت و ناپسند مقدار پول در £339 اما پس از بازرسی بیشتر هستند و در واقع فقط به طور منظم درایوهای USB.

انگلستان استانداردهای تجارت در حال حاضر به دنبال سرکوب این کلاهبرداری است. صحبت با بی بی سی, استفن نایت, عملیات مدیر لندن استانداردهای تجارت گفت: "ما در نظر آن را به یک کلاهبرداری است. افرادی که آسیب پذیر هستند نیاز به حفاظت از این نوع بی پروا تجارت"

که می شود گفت به نظر می رسد که حداقل برای برخی از افراد که در واقع خرید محصول آنها نمی پشیمانی خود را خرید. دلیل این است که برای برخی از ایده ها محافظت می شود حتی اگر آن را ممکن است لزوما درست را به آنها می دهد صلح از ذهن است که به نوبه خود اجازه می دهد تا آنها را به از طریق شب خواب کاملا به جای نگرانی در مورد آن.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره 5g. منبع: بی بی سی



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن