داخل ایکس باکس: همه بزرگ سری X اخبار و اطلاعیه ها از امروز جریان

امروز دیدم مایکروسافت به ما ارائه با ما اولین نگاه در نسل بعدی گیم پلی بازی بر روی ایکس باکس سری Xقرار دادن یک

توسط POSHTIBANNEWS در 19 اردیبهشت 1399

امروز دیدم مایکروسافت به ما ارائه با ما اولین نگاه در نسل بعدی گیم پلی بازی بر روی ایکس باکس سری Xقرار دادن یک تمرکز خاص بر شخص ثالث عناوین آینده به پلت فرم در سال و ماه آمده است.

در حالی که برخی از طرفداران ممکن است نا امید که هاله بی نهایت و Hellblade 2: Senua حماسه نخواهد بود رویه تا در آینده قسط از ایکس باکس 20/20 – شرکت ماهانه جدید نشان می دهد – اما این بدان معنی نیست که وجود ندارد مقدار زیادی از اطلاعیه ها به هیجان زده در مورد.

Assassin's Creed Valhalla شد نشان می دهد سرمقاله روزنامه با یوبی سافت رونمایی اولین نگاه اجمالی از گیم پلی برای باز جهان بمب دارای قدرت تخریبی. به نظر می رسد فوق العاده و در ادامه برای تبدیل حق رای دادن به یک RPG نیروی عظیم منهدم کننده.

این خاص ورود بازیکنان به بریتانیا و نروژ و اسکاندیناوی در عصر وایکینگ. شما را به جنگ با شدید انواع سلاح ها در سراسر این قاره را در حالی که همچنین ساخت خود را وایکینگ تنظیم با خود ساختمان شخصیت و شخصیت متمایز.

Yakuza 7: مانند یک اژدها بود یکی دیگر از عمده اعلام تایید به عنوان یک لانچ تایتل ایکس باکس سری X. داده و شهرت خود را به عنوان یک در حال اجرا پلی استیشن حق رای دادن به نوبه خود مبتنی بر عاقبت در حال ظهور در مایکروسافت پلت فرم به عنوان یک تعجب خوش آمدید.

این برنامه شامل یک محل جدید جدید منجر شود شخصیت و نبرد جدید سیستم; Yakuza 7 پررنگ خروج برای سگا محبوب حق رای دادن پس از یک تغییر در رهبری پلت فرم کاملا مناسب است. داشتن در حال حاضر راه اندازی در ژاپن به عنوان یک PS4 منحصر به فرد ما نمی توانید صبر کنید برای انتشار غربی بعد از این سال.

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 نیز تایید شده برای Xbox سری X است که خبر بسیار خوبی برای طرفداران فرقه های سری. داشتن دچار تاخیر در ماه های اخیر ارائه و ما را با ارائه بسیار مورد نیاز به روز رسانی در کنار تایید است که آن را باید پس از رسیدن به در فقط چند ماه زمان است.

در حالی که آن را رود Madden NFL 21 خواهد بود از آمدن به ایکس باکس سری X با ورود سالانه از بهبود تصاویری مکانیک و ویژگی های. ما انتظار داریم دیگر ورزشی سیمز مانند FIFA 21 و NFL نیز در آثار اطلاعیه ها به سطح در هفته های آینده.

مایکروسافت همچنین یک نقطه به اهمیت هوشمند خود را تحویل ویژگی در طول امروز و در جریان است. این است که اساسا یک سیستم جدید فراهم می کند که بازیکنان با یک نسخه رایگان از بازی ایکس باکس سری X نسخه اگر آنها در حال حاضر خود را در این شرکت سیستم عامل های دیگر. موجب صرفه جویی در دستاوردها و عناصر دیگر باید حمل بر یکپارچه.

سایر اطلاعیه ها از طریق جریان از جمله خاک 5 توسط Codemasters, Scarlet, Nexus توسط Bandai Namco و جدید ترسناک تجربه Bloober Team در قالب متوسط. ما وارد یک لیست کامل از تمام بازی های زیر برای شما را کمی ساده تر:

  • Assassin's Creed سالن پذیرایی خدای اودین
  • Yakuza 7: مانند اژدها
  • Vampire: The Masquerade: Bloodlines 2
  • خاک 5
  • متوسط
  • قرمز مایل به زرد Nexus
  • Madden NFL 21
  • تمسخر
  • دوم انقراض
  • صعود
  • روشن حافظه نامحدود
  • ندای دریا
  • Chorvs

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن