دانشمندان ایجاد یک سایبورگ چشم که تقریبا مثل چیزی که واقعی

مشکل با بسیاری از پروتز امروز این است که آنها نمی 100% شبیه انسان, بخش, اگر چه برخی از واقعا نمی آیند. اما با

توسط POSHTIBANNEWS در 3 خرداد 1399

مشکل با بسیاری از پروتز امروز این است که آنها نمی 100% شبیه انسان, بخش, اگر چه برخی از واقعا نمی آیند. اما با تشکر از کار دانشمندان در کنگ Hong دانشگاه علم و فن آوری آنها را توسعه داده اند یک سایبورگ چشم است که گفته می شود تقریبا مثل چیزی که واقعی است.

تبلیغات

زمان ویژوال پروتز دستگاه های دارای محدودیت های خود را که یکی از آنها این است که آن را با استفاده از یک تخت شی حس تصاویر. این به این معنی نیست که دقیقا مطابق با چشم انسان را کروی شکل و به عنوان یک نتیجه آن میدان دید باریک تر در مقابل چشم انسان است که در حدود 150 درجه میدان دید است.

اما آنچه که محققان انجام داده اند این است که ایجاد یک چشم مصنوعی که شبیه چشم انسان است. این طراحی خاص شامل یک لنز برای کمک به تمرکز نور همراه با یک نیم کره شبکیه چشم. در وسط چشم آنها را پر کرده اند و آن را با یک مایع رسانا شبیه به واقعی چشم انسان است که در وسط توخالی و پر از زجاجیه طنز.

چشم خود را ساخته شده از آلومینیوم متخلخل اکسید و پر شده با نانو سيمهای که به نور حساس است. این به این معنی است که زمانی که نور وجود دارد آن فعال خواهد شد و انتقال سیگنال های الکتریکی. در حال حاضر چشم نیاز به یک منبع قدرت خارجی اما محققان معتقد است که با توجه به استفاده از ساخت نانوسيم های است که می تواند به عنوان یک سلول خورشیدی و در نهایت چشم خود به اندازه کافی در آینده تکرار.

در زمینه پزشکی >روبات. بیشتر بخوانید درباره علم و تکنولوژی پوشیدنی. منبع: newscientist



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن