'اپل یک' اشتراک بسته نرم افزاری می تواند در آثار

Apple در حال حاضر خدمات اشتراک مختلفی زیر کمربند خود دارد. با این حال، همه این اشتراک ها به طور جداگانه فروخته

توسط POSHTIBANNEWS در 24 مرداد 1399

Apple در حال حاضر خدمات اشتراک مختلفی زیر کمربند خود دارد. با این حال، همه این اشتراک ها به طور جداگانه فروخته می شوند، که وقتی با هم اضافه می شوند می تواند نسبتا پرقیمت باشد، اما به نظر می رسد که اپل امیدوار است که برخی از آن نیش را با یک بسته نرم افزاری اشتراک که می تواند خدمات مختلف را با هم ترکیب با نرخ ارزان تر.

تبلیغات

این بر اساس گزارشی از بلومبرگ است که ادعا می کند این بسته نرم افزاری که به نام اپل یک در داخل شناخته می شود، می تواند در انواع ردیف ها بیاید. ردیف پایه به احتمال زیاد خواهد شد بسته نرم افزاری اپل موسیقی همراه با اپل تلویزیون + , در حالی که سایر ردیف می تواند ورود اپل سرگرمی, اپل اخبار +, و همچنین iCloud.

بلومبرگ همچنین ادعا می کند که اپل ممکن است در واقع اشتراک تناسب اندام جدیدی شبیه به Peloton معرفی کند، اگرچه ما مطمئن نیستیم که این موضوع چه چیزی ممکن است شامل شود، اما احتمالاً دسترسی به فیلم های مختلف تناسب اندام و تمرین خواهد بود. در قیمت گذاری هنوز کلمه ای وجود نداره، اما بلومبرگ انتظار داره که این بسته های نرم افزاری در کنار آیفون 12 اعلام بشه که آخرین باری که شنیدیم می تونه در اکتبر این اتفاق بیافته.

این را با یک دانه نمک برای هم اکنون در نظر بگیر، اما این در واقع اولین بار نیست که ما در مورد یک بسته نرم افزاری اشتراک اپل می شنویم. در سال ۲۰۱۹ گزارش شد که چنین بسته نرم افزاری می تواند در سال ۲۰۲۰ ظاهر شود، و اگر این گزارش دقیق باشد، می توانیم خیلی زود در مورد آن یاد بگیریم.

در زمینه اپل >عمومی >شایعات. اطلاعات بیشتر در مورد بازی اپل, اپل موسیقی, اخبار اپل, اپل تلویزیون, سرگرمی, Icloud, فیلم و موسیقی. منبع: بلومبرگ



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب