Crash Bandicoot 4 ندارد در بازی خرید, بعد از همه, اسباب بازی باب تایید

پس از یک بیت از یک طوفان شروع دم آنلاین اسباب بازی برای باب در پا به تایید می کنند که Crash Bandicoot 4: در ای

توسط POSHTIBANNEWS در 12 تیر 1399

پس از یک بیت از یک طوفان شروع دم آنلاین اسباب بازی برای باب در پا به تایید می کنند که Crash Bandicoot 4: در این مورد هم نخواهد قابلیت microtransactions.

این فهرست به صورت Crash Bandicoot آخرین ماجراجویی در فروشگاه مایکروسافت نشان داد که این امر شامل در بازی خرید ارسال به طرفداران داد و بیداد, سوال که چرا از یک تجربه تک نفره خواهد حتی نیاز به چنین چیزهایی.

در حال حاضر توسعه دهنده اسباب بازی برای باب در پا برای اطمینان از بازیکنان که این مسئولیت به سادگی مربوط به لوازم آرایشی و بهداشتی پوست و قبل از سفارش پاداش که بسیاری از آنها در حال حاضر آشکار شده است.

مرتبط: بهترین بازی PS4

"ما شاهد سردرگمی درباره #MTX در Crash Bandicoot 4: آن را در مورد زمان و خواهید بود [gem emoji] روشن است. وجود دارد هیچ MICROTRANSACTIONS در بازی. به عنوان یک جایزه کاملا لوله پوسته در تمام نسخه های دیجیتال از بازی" می خواند یک بیانیه از استودیو.

این بسیار عالی است که برای باب قرار داده و فن ترس به استراحت پس از Crash Team Racing: نیترو سوخت تبدیل شده بدنام پس از انتشار آن پس از اضافه کردن یک تعداد تهاجمی microtransactions همه از آن نیست در حال حاضر در راه اندازی از جمله هنگامی که ما برای اولین بار مورد بررسی بازی.

دانستن اکتیویژن بازیکنان شد و به احتمال زیاد نگران است که مشابه گام برداشته خواهد شد با سقوط Bandicoot 4. خوشبختانه که به نظر نمی رسد مورد, و فراتر از آن برای شارژ کردن سطوح جدید و پوسته, ما می خواهم مبارزه به ببینید که چگونه چنین چیزهایی حتی می تواند اجرا شود.

مرتبط: بهترین بازی های Xbox One

Crash Bandicoot 4: در این مورد هم قرار است به راه اندازی در اکتبر 2 برای PS4 و Xbox One خواهد بود و عاقبت مستقیم به معشوق PS1 سه گانه است. شما کنترل هر دو سقوط و زنده به عنوان آنها استفاده از ماسک جادویی است که می تواند دستکاری محیط زیست با قدرت های ویژه ای را از دشمنان و اجتناب از موانع.

به نظر می رسد زرق و برق دار و حتی ورزشی قابل توجه جدید زیبایی شناسی بصری. به نظر می رسد عظیم محبوبیت اخیر خود remasters را تحت فشار قرار دادند اکتیویژن برای احیای platforming و طلسم و با هر نوع شانس این ماجراجویی جدید را به پایین درمان است. در حال حاضر آن است که جدید Spyro بازی ما همه انتظار دارند ؟

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن