OnePlus نورد را با استفاده از Google Apps به جای خود

چیزی که در مورد گوشی های آندروید است که بسیاری از آنها تمایل به استفاده از همان سخت افزار است. برای بهتر افترا

توسط POSHTIBANNEWS در 30 تیر 1399

چیزی که در مورد گوشی های آندروید است که بسیاری از آنها تمایل به استفاده از همان سخت افزار است. برای بهتر افتراق خود گوشی سازندگان تمایل به معرفی نرم افزار خود را به تلفن های خود را. این ممکن است یا ممکن است یک چیز خوب بسته به اینکه چگونه شما استفاده از تلفن خود را, اما برای وان پلاس به نظر می رسد که می توان آنها را در بازگشت به گوگل.

تبلیغات

برای این شرکت آینده OnePlus Nord گوشی های هوشمند به نظر می رسد که این شرکت خواهد بود با تکیه بر برنامه های گوگل برای برخی از گوشی توابع اساسی. این شامل استفاده از گوگل, گوشی, برای گوشی, برنامه شماره گیر و پیام های گوگل برای رسیدگی اس ام اس. با توجه به وان پلاس, دلیل برای تغییر است زیرا گوگل برنامه "صاف".

این باعث می شود حس چون از گوگل توسعه اندیشه بدیهی است که برنامه های آنها ایجاد شده است بهینه سازی شده برای پلت فرم. این است که چرا در گذشته شرکت هایی مانند سامسونگ بودند مورد آن TouchWiz UI که این شرکت پس از افت ارزش قابل توجهی پایین با انتشار یک UI.

ما مطمئن هستیم که اگر OnePlus تنها خواهد بود و این تغییرات فقط برای آینده خود Nord گوشی و یا اگر از آن خواهد شد استراتژی شرکت در حال حرکت به جلو. در هر صورت اگر شما می خواهید یک تلفن آندروید است که نزدیک به سهام که ممکن است بدون این که یک صفحه گوشی و سپس OnePlus نورد می تواند به ارزش چک کردن زمانی که آن را رسما اعلام کرد در این هفته.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره اندروید, برنامه گوگل پلاس. منبع: 9to5google



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن