چگونه به نوبه خود در الکسا زمزمه حالت

تا به حال تصمیم به صحبت می کنند به الکسا در شب و داده شده است یک انفجار کامل صوتی پاسخ مخربی آرام و بیداری همه

توسط POSHTIBANNEWS در 23 اردیبهشت 1399

تا به حال تصمیم به صحبت می کنند به الکسا در شب و داده شده است یک انفجار کامل صوتی پاسخ مخربی آرام و بیداری همه ؟ شما در جای مناسب به عنوان ما به شما نشان می دهد چگونه به نوبه خود در الکسا Whisper Mode, همچنین شناخته شده به عنوان الکسا زمزمه پاسخ.

هنگامی که فعال باشد اگر شما زمزمه به الکسا آن پاسخ خواهد داد در یک زمزمه تن به. لمس آن را ترسناک و اول و دستیار شخصی صوتی کمی مانند یک قاتل زنجیره ای اما حداقل شما نمی خواهد زحمت هر کس دیگری.

دو راه وجود دارد برای مدیریت تنظیمات و ما اجرا را از طریق هر دو زیر.

گزینه 1: درخواست الکسا به نوبه خود در حالت زمزمه

شما فقط می توانید بپرسید الکسا به نوبه خود در زمزمه پاسخ. فقط می گویند به هر اکو بلندگو در خانه خود "الکسا به نوبه خود در whisper mode." شما یک صدا پاسخ است که تایید می کند که شما را در حالت.

اگر شما می خواهید برای غیر فعال کردن آن فقط می گویند, "الکسا خاموش whisper mode." شما یک صدای پاسخ به شما می گویم که این حالت غیر فعال شده است.

مرتبط با: آمازون, الکسا, راهنمای

گزینه 2: با استفاده از نرم افزار

اگر شما ترجیح می دهند شما می توانید به نوبه خود در زمزمه حالت با استفاده از نرم افزار. باز الکسا برنامه بر روی گوشی شما ضربه بزنید دکمه منو و تنظیمات را انتخاب کنید. ضربه بزنید صدای پاسخ تحت الکسا تنظیمات و سپس شما می توانید با استفاده از ضامن سوئیچ به نوبه خود در زمزمه پاسخ.

در برنامه تنظیمات می گویند که این امر تنها به دستگاه های مجموعه به زبان انگلیسی (ایالات متحده). با این حال حتی اگر این برنامه می گوید: این دستگاه های مجموعه به زبان انگلیسی و حالت کار می کند به هر حال.

عجیب, هنگامی که ما برای اولین بار رفت به محیط ضامن خاموش شد حتی اگر ما می خواهم فعال در این حالت با استفاده از فرمان صوتی فقط قبل از. اگر شما هر گونه مشکلات ما توصیه می کنیم با استفاده از گزینه های صوتی به ضامن زمزمه حالت روشن و خاموش است.

Amazon Alexa Whisper Mode app setting

چگونه به استفاده از الکسا زمزمه حالت

هنگامی که شما کردم Whisper Mode را فعال کنید با استفاده از آن آسان است: فقط زمزمه فرمان خود را به الکسا و آن را در پاسخ زمزمه تن به هر چیزی که شما می گویند. مراقب باشید که اگر شما را دنبال کنید تا حالت روشن که اجازه می دهد تا الکسا صبر کنید برای شنیدن یک دستور جدید زبان در یک تن سالم داشته الکسا صدا کردن از یک پاسخ.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن