Crash Bandicoot 4: این مورد هم به بیرون درز کرده و می تواند platforming و عاقبت ما منتظرش بوده ام برای

Crash Bandicoot 4: این مورد هم به نظر می رسد در تایوان رتبه بندی هیئت مدیره جلوتر از انتظار نشان دهد هفته بعد

توسط POSHTIBANNEWS در 30 خرداد 1399

Crash Bandicoot 4: این مورد هم به نظر می رسد در تایوان رتبه بندی هیئت مدیره جلوتر از انتظار نشان دهد هفته بعد به احتمال زیاد با در نظر گرفتن باد از اکتیویژن بادبان.

کلمه از یک مطلب جدید در افسانه جانور کیسه دار است platforming و حق رای بوده است شناور در سراسر اینترنت برای سال به ویژه پس از زشت و ناپسند محبوبیت N. عاقل سه گانه است. آن را تنها یک ماده از زمان تا زمانی که او را دیدم احیای خارج از سنتی remasters.

در حال حاضر یک لیست جدید در Tawainese رتبه بندی هیئت مدیره همه اما تایید آینده ورود آن پدید آمده در کنار جعبه هنر به عنوان آن به نظر می رسد فوق العاده مشروع است. معلوم میشود که این نمی تواند یک PS5 منحصر به فرد مانند اصل فکر و راه اندازی خواهد شد در سراسر سیستم عامل های مختلف.

شما می توانید پیدا کردن توضیحات برای بازی های زیر به آسانی ترجمه شده توسط گوگل:

"تصادف آرامش بخش است و کاوش در جزیره خود را در زمان خود در سال 1998 زمانی که او می یابد یک ماسک مرموز پنهان در غار Lani-Loli. این ماسک یکی از کوانتوم ماسک و ظاهرا می داند آکو-آکو سقوط, ماسک دوست! با کوانتوم ماسک بازگشت و کوانتومی شکاف ظاهر می شود در نزدیکی قهرمانان ما آنها تصمیم شجاعانه سر از طریق به زمان های مختلف و ابعاد به توقف هر کس مسئول است."

بنابراین به نظر می رسد این خواهد بود که عاقبت مستقیم به Crash Bandicoot 3: Warped و بی اعتنایی حوادث تمام نوشته های توسعه یافته توسط Naughty Dog در اصل پلی استیشن. اکتیویژن و اسباب بازی برای باب آگاه هستند که چگونه قدرتمند یک ابزار نوستالژی می شود به خصوص وقتی که می آید به معشوق platforming و کثافت. جعبه هنر نیز به بیرون درز کرده:

Crash Bandicoot 4

ما تصور یک اعلام رسمی در کنار گیم پلی و انتشار اطلاعات تنها چند روز دور و Crash Bandicoot 4 می تواند نزدیک تر از ما فکر می کنم از نظر رسمی خود را آزاد کند. اعتماد بررسی خواهد شد مطمئن شوید که برای به روز رسانی این مقاله هنگامی که ما یاد بگیرند بیشتر در مورد سقوط آخرین ماجراجویی. در اینجا امید برای تغییر نسخه!

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن