هیتمن 3 خواهد شد حماسه بازی فروشگاه منحصر به فرد در کامپیوتر

IO تعاملی اعلام کرده است که هیتمن 3 خواهد شد حماسه بازی فروشگاه منحصر به فرد زمانی که آن را برای کامپیوتر در س

توسط POSHTIBANNEWS در 31 مرداد 1399

IO تعاملی اعلام کرده است که هیتمن 3 خواهد شد حماسه بازی فروشگاه منحصر به فرد زمانی که آن را برای کامپیوتر در سال 2021 راه اندازی شد، و آن را در بخار و یا دیگر storefronts تا زمانی که دوره انحصار منقضی می شود در دسترس نخواهد بود.

هیتمن ۳ در رد پای Borderlands 3 ، کنترل و تعدادی دیگر از عناوین با مشخصات بالا که به طور انحصاری برای فروشگاه بازی های حماسی قبل از پریدن به سیستم عامل های دیگر راه اندازی شده است.

چنین حرکتی به طور معمول با تزریق پول نقد از اپیک همراه است، بنابراین ما نمی توانیم استودیوها را به خاطر ساخت پرش سرزنش کنیم. هاکان آبراک، مدیر عامل شرکت IO Interactive می گوید: «خودنشاع HITMAN 3 یک گام بزرگ برای IO Interactive در دستیابی به اهداف بسیار بلندپروازانه ما به عنوان یک استودیوی مستقل است.»

"علاوه بر این، این مشارکت با حماسه به ما این آزادی را داده است که بازی را دقیقا همان طور که تصور می کردیم، برای طرفداران مان و برای جامعه مان بی سازش ایجاد کنیم." این استودیو تأیید کرده است که پیشرفت از استیم ادامه خواهد داشت، اگرچه هنوز دقیقاً مشخص نیست که چنین فرایندی چگونه انجام خواهد شد.

اعلام امروز با آشکار شدن مانور تورنبریج دارتمور همراه بود. واقع در انگلستان، این یکی از چند مکان برای هیتمن 3 تایید شده است، و یک بار دیگر طعنه زمین بازی گسترده ای از امکانات قاتل است. نگاهی به تریلر زیر:

هیتمن ۳ فصل پایانی سه گانه دنیای ترور مامور ۴۷ خواهد بود که قرار است رویدادهای روایتی را که از چند سال پیش آغاز شده بود به پایان برسد. این یک سفر فاشیستی بوده است، و تماشای تمام مکان ها، مکانیک و عناصر داستان ترکیب به یک بسته منسجم شده است تا رضایت بخش است. در اینجا امیدوار IO تعاملی چوب فرود با ورود سوم آینده است.

در ژانویه ۲۰۲۱ برای PS5، PS4، Xbox Series X، Xbox One و PC راه اندازی خواهد شد. آیو اینتراکتیو اعلام کرده است که اولین بازی در فروشگاه اپیک بازی ها به صورت رایگان از ۲۷ اوت تا ۳ سپتامبر در دسترس خواهد بود.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن