لیگ عدالت 'اسنایدر برش' منتشر می شود در HBO حداکثر در سال 2021

برای کسانی که بدانم چگونه متفاوت و لیگ عدالت را معلوم کرده بود زاک Synder تکمیل پس از تولید در این فیلم هیچ جا

توسط POSHTIBANNEWS در 1 خرداد 1399
برای کسانی که بدانم چگونه متفاوت و لیگ عدالت را معلوم کرده بود زاک Synder تکمیل پس از تولید در این فیلم هیچ جای تعجب بیشتر. در یک اطلاعیه رسمی توسط HBO و برادران وارنر تصاویر به نظر می رسد مانند "اسنایدر برش" از لیگ عدالت منتشر خواهد شد HBO حداکثر در 2021.
تبلیغات

در صورتی که شما با آن آشنا چرا که این یک معامله بزرگ زاک Synder بود در اصل به کارگردانی لیگ عدالت ، فیلم در حال اتمام فیلمبرداری و وارد شده به پست-تولید اما فاجعه رخ داد که در آن Synder دختر فوت کرده است. مدیر پس از آن تصمیم گرفت به زمان را با خانواده اش و دست کردن پس از تولید برای جایگزینی مدیر Joss Whedon.

ویدون در ادامه به برخی از reshoots که بدون شک نتیجه نهایی را تغییر دهید و این کار را ترک کرده است بسیاری از طرفداران تعجب کنید که چگونه مختلف فیلم می شده اند تا به حال اسنایدر را مدیریت برای تکمیل کار خود را. این منجر به تماس برای "اسنایدر برش" برای دیدن آنچه که اسنایدر چشم انداز برای لیگ عدالت شده اند.

آن را در ابتدا پیشنهاد کرد که این "اسنایدر کات" هرگز نور روز را مشاهده کنید, اما این خبر تغییر کرده است که. به گفته مدیر "من می خواهم برای تشکر از HBO حداکثر و برادران وارنر برای این شجاع ژست حمایت از هنرمندان و اجازه می دهد خود را در چشم انداز واقعی برای تحقق یابد. همچنین یک تشکر ویژه به تمام کسانی که درگیر در SnyderCut جنبش برای ساخت این یک واقعیت است."

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره سرگرمی, Hbo, فیلم و برادران وارنر منبع: اطاق ماشین چاپ.warnermediagroup



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن