سامسونگ Sero چرخش تلویزیون در حال حاضر برای خرید در دسترس

در سال 2019, سامسونگ در زمان کاری خود را جدید Sero تلویزیون. در حالی که ما دیده ایم سامسونگ آمده تا با برخی از

توسط POSHTIBANNEWS در 13 خرداد 1399

در سال 2019, سامسونگ در زمان کاری خود را جدید Sero تلویزیون. در حالی که ما دیده ایم سامسونگ آمده تا با برخی از واقعا خلاق تلویزیون طرح چه ساخته شده Sero بسیار ویژه است که آن را به یک چرخش تلویزیون. این به این معنی که تلویزیون می تواند چرخش به صورت افقی یا عمودی بسته به نیازهای خود را در مقابل اکثر تلویزیون طرح ها که معمولا در حالت افقی.

تبلیغات

پس از بیش از یک سال از اعلام Sero تلویزیون, به نظر می رسد این شرکت به طور رسمی ساخته شده آن را در دسترس برای خرید. به عنوان انتظار می رود از جمله طراحی منحصر به فرد این Sero تلویزیون لزوما آمده ارزان است و قیمت نزدیک به 2000$. آن است که 43 اینچ تلویزیون است که با استفاده از QLED فن آوری به عنوان صفحه نمایش خود را انتخاب کنید.

آن را با 2 پورت HDMI, حرکت, نرخ 120 تکنولوژی کوانتومی HDR کوانتومی پردازنده 4K فیلم حالت دالبی صوتی, پشتیبانی از Multiroom Link بلوتوث و WiFi Direct. آن را نیز ویژگی های پشتیبانی برای اپل پخش 2 بی سیم, استاندارد, بنابراین شما به راحتی می توانید جریان محتوا از خود را iOS یا Mac دستگاه به آن است.

به همین دلیل هر کسی که می خواهید عمودی تلویزیون داده شده است که آن را پشتیبانی از یک دسته از اتصالات بی سیم, شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید به آینه گوشی های هوشمند خود را و مشاهده محتوای آن در راستای عمودی و راه اندازی. شما حتی می توانید بازی بازی های موبایل بر روی یک صفحه نمایش بزرگتر در جهت گیری صحیح است. اگر شما علاقه مند در چیدن آن شما می توانید سر به آمازون آن را به اتمام.

در زمینه ابزارهای. بیشتر بخوانید درباره سامسونگ و تلویزیون. منبع: اخبار.سامسونگ



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب