چهار رویدادهای 240,000 کمتر شرکت کنندگان و دعوت تنها − همه شما نیاز به دانستن در مورد IFA سال 2020

پس از لغو MWC Google I/O GDC و متعدد دیگر tech حوادث آن تعجب برانگیز بود که آن را نشان داد که در این سال نسخه

توسط POSHTIBANNEWS در 9 خرداد 1399

پس از لغو MWC Google I/O GDC و متعدد دیگر tech حوادث آن تعجب برانگیز بود که آن را نشان داد که در این سال نسخه ای از نمایشگاه IFA بزرگ سالانه ابزار و لوازم خانگی, ویترین, تنظیم شده است به جلو بروید به عنوان یک رویداد فیزیکی البته در مقیاس بسیار کوچکتر از حد معمول است. خوانده شده در برای آنچه ما می دانیم در مورد IFA سال 2020 است.

IFA سال 2020 خرما

مثل همیشه IFA سال 2020 برگزار خواهد شد در برلین − احتمالا در Messe برلین. نشان می دهد باز خواهد شد در پنج شنبه, سپتامبر 3, و آن را برای اجرا تنها سه روز آینده به نزدیک در شنبه 5 سپتامبر.

اما این را دریافت کنید. سال گذشته نشان می دهد جذب از 245.000 بازدید کنندگان از جمله 2800 روزنامه نگاران از 160 کشور جهان است. نه تنها که آن را ملایم قرار داده نمی شود بهتر است در میان یا فوری پس از همه گیر مرگبار, اما آن را نمی ممکن است یا شهر برلین داشتن ممنوع حوادث مربوط به بیش از 5000 شرکت کنندگان حداقل تا اکتبر 24.

IFA سال 2020 خواهد بود نه برای عموم. به جای این رویداد سازمان دهندگان گفته اند که از آن خواهد شد فقط دعوت و که آنها "قرار داده خواهد شد سخت محدودیت در تعداد شرکت کنندگان" با بیش از 1000 نفر مجاز به حضور در هر یک از چهار بخش اصلی رویدادها:

  • IFA جهانی در کنفرانس مطبوعاتی
  • IFA بعدی دیدار IFA شیفت تحرک
  • IFA بازارهای جهانی
  • IFA کسب و کار خرده فروشی & نشست سالن

800 روزنامه نگاران از حداقل 50 کشور دعوت خواهد شد تا برلین برای پوشش جهانی در کنفرانس مطبوعاتی که جایی است که برندها و تولید کنندگان به نمایش گذاشتن آخرین محصولات.

IFA بعدی دیدار IFA شیفت تحرک را راه اندازی و طعم در حالی که دو نهایی را به شرکت ها این فرصت را برای هش کردن می پردازد.

سازمان دهندگان نمایشگاه IFA قول داده اند که یک "تجربه مجازی" بیش از حد, اما آن را هنوز روشن آنچه که مستلزم خواهد شد.

ادامه مطلب: بهترین گوشی های هوشمند

IFA سال 2020 شرکت کنندگان

اگر چه چند شرکت های بزرگ کاهش یافته است از MWC سال 2020 قبل از GSMA در نهایت کشیده پلاگین در کل چیزی که اکثریت قریب به اتفاق شرکت کنندگان به نظر می رسید مصمم به مطبوعات پیش با نشان می دهد با وجود گسترش سریع coronavirus که در آن زمان.

آن را شاید باید به عنوان جای شگفتی نیست به دیدن تعدادی از نام های بزرگ در حال حاضر با توجه IFA سال 2020 حمایت کردند از جمله کوالکام, Huawei, Fitbit, Sennheiser و Miele. در اینجا چیزی است که شرکت ها باید گفت:

"فن آوری های بی سیم شده است هرگز بیشتر ضروری است. من مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاری چگونه 5G هوش مصنوعی و دیگر فن آوری های کلیدی ارائه خواهد شد قابلیت نیازهای جهان بی سابقه ای در طول این زمان و فراتر از آن در نمایشگاه IFA برلین در سال 2020 است." – کریستیانو آمون جمهور کوالکام

"Huawei شده است شرکت نمایشگاه IFA برای 9 سال. آن شده است یک پلت فرم بسیار عالی برای #Huawei برای ترویج محصولات و استراتژی و همچنین ملاقات با دوستان در سراسر جهان است. ما نگاه رو به جلو برای پیوستن به این رویداد در فرم جدید." – ریچارد یو مدیر عامل شرکت Huawei

"واقعا تعجب آور و الهام بخش IFA مفهوم در زمان مناسب. ما در حال حاضر در حال بررسی این که چگونه ما می توانیم بهترین استفاده از این ایده ها برای Fitbit را از جاه طلبی های جهانی. آن است مهم تر از همیشه به ارائه انگیزه های مثبت برای صنعت ما رسانه ها و تجارت." – مایکل مایر, مدیر عامل شرکت Fitbit

"در یک زمان که در آن تبادل ایده ها و انگیزه های مثبت مهم تر از همیشه, ما بسیار خوشحال برای دیدن چنین رویکرد خلاق به bringt روح IFA به زندگی در سال 2020 است." – دانیل و دکتر Andreas Sennheiser co-اجرائی Sennheiser

"تاج ارائه همه ما با چالش های بزرگ. خلاقیت است که با Messe برلین است با این وجود مدیریت را به غرفه داران تجارت و رسانه ها هم در این سال واقعا بزرگ است. و ما خوشحال به بخشی از آن." – دکتر راینهارد Zinkann مدیر اجرایی Miele

در زمان انتشار بیش از 1800 شرکت کنندگان ذکر شده در IFA وب سایت هر چند که به نظر نمی آید مانند دایرکتوری به روز شده است پس از این رویداد در سال گذشته.

IFA سال 2020 keynotes

کوالکام جمهور کریستیانو آمون ارائه خواهد شد سخنران و ظاهرا قصد دارد به صحبت در مورد "شرکت آخرین تحولات در 5G هوش مصنوعی و دیگر فن آوری های کلیدی است که درایو آینده اینترنت و ارائه دستگاه ها و قابلیت های جهان نیاز دارد".

آمون بود سخنران اصلی در این رویداد در سال گذشته بیش از حد به عنوان مدیر عامل Huawei ریچارد یو که ما دوست داریم به شنیدن از داده های مداوم ما تجارت ممنوعیت.

ادامه مطلب: بهترین لپ تاپ

IFA سال 2020 coronavirus اقدامات ایمنی

IFA برگزار شده است در هماهنگی نزدیک با مقامات بهداشت عمومی" با توجه به ینس Heithecker مدیر اجرایی نمایشگاه IFA برلین.

"آنها کار کرده اند و با ما به عنوان ما توسعه مفهوم و ما با هم توافق کرده اند که امن و راه حل عملی," او اضافه شده است.

"البته ما امیدواریم و انتظار داریم که در حال حاضر و سپتامبر بهداشت عمومی وضعیت را بهبود بخشد. اما ما پایگاه تمام برنامه ریزی ما در دقیق ترین و بهداشت دستورالعمل های ایمنی."

کاهش تعداد شرکت کنندگان به 1000 در هر رویداد باید آن را آسان تر برای به اجرا درآوردن اجتماعی فاصله و keynotes و کنفرانس های مطبوعاتی برگزار خواهد شد در دو یا سه مرحله به معنی شرکت کنندگان نمی خواهد که به حرکت از سالن کنفرانس به سالن کنفرانس.

که خواهد آمد به عنوان یک کمک به هر کسی که تا کنون تعداد بازدید تودرتو Messe برلین قبل از, که در آن به طور کامل از دست داده و پیدا کردن خود را در وسط یک ساختمان سایت همتراز برای دوره.

"سازمان را به مطمئن شوید که اجتماعی فاصله دقیق کنترل جمعیت و بهداشت عمومی موثر اقدامات همه در محل" نمایشگاه IFA کرده و در آن اعلام کرد.

ما در حال رفتن به فرض که دست دادن در حال کردن منو.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن