در HBO The Last of Us TV Series – روابط The Last of Us 2 و خلبان به روز رسانی قسمت

HBO آخرین ما – همه چیز شما نیاز به دانستن: می خواهم به دانستن آخرین به روز رسانی در مورد HBO در تلویزیون اقتبا

توسط POSHTIBANNEWS در 27 خرداد 1399

HBO آخرین ما – همه چیز شما نیاز به دانستن: می خواهم به دانستن آخرین به روز رسانی در مورد HBO در تلویزیون اقتباس از تاریخ و زمان آخرین از ما ؟ همه از جدیدترین اطلاعات مناسب است در اینجا برای مطالعه کنید.

در اوایل این سال HBO ارسال تکان سراسر سرگرمی و بازی های ویدئویی صنایع, اعلام برنامه های خود را برای انطباق با آخرین از ما به یک تلویزیون سری. این اولین بار است که عمده تولید شرکت برنامه ریزی شده است برای انطباق با یک بازی ویدئویی فرانچایز (Netflix بکشد همه چیز می رود که در این کتاب پس از آن به حساب نمی کند) و می تواند یک نقطه عطف برای ساخت آن به پایان می رسد تا موفق بودن.

البته که خیلی زود در حال توسعه و توسعه که شده متوقف با توجه به در حال Coronavirus همه گیر وجود دارد تنها چند لقمه از اطلاعات وجود دارد به ساکن بیش از توان ما موفق به گرد آنها را در اینجا برای شما لذت بردن (و ما جمعی حدس و گمان).

مرتبط با: است HBO حداکثر آمدن به انگلستان?

HBO The Last of Us – اطلاعات کلیدی به دانستن:

  • سازندگان: Craig Mazin (چرنوبیل), Neil Druckmann (آخرین ما)
  • مدیران: Johan Renck بیشتر TBC
  • بازیگران: TBC
  • تاریخ انتشار: TBC (به احتمال زیاد 2022)
  • چگونه به سازمان دیده بان ما: HBO/HBO Max
  • چگونه به سازمان دیده بان انگلستان: Sky Atlantic/در حال حاضر تلویزیون

HBO آخرین ما – آخرین اخبار و به روز رسانی

پس از چند ماه از هیچ به روز رسانی (به طور کامل قابل فهم در جهانی همه گیر) ما در نهایت باید یک چیز عالی اطلاعات: انتخاب مدیر از آخرین ما " فصل لیگ برتر.

خلبان قسمت از این سری خواهد بود کارگردانی شده توسط Johan Renck که شامل اعتبار هر قسمت از چرنوبیل در کنار چندین قسمت از Breaking Bad, فقط به نام چند.

که Joel و Ellie in The Last of Us TV Series?

این یکی بزرگ است – قبل از هر گونه بحث ها را در مورد طرح هر فن در خارج وجود دارد می خواهد به دانستن است که بازیگران در حال استخدام برای به تصویر کشیدن این شرکت یاد آخرالزمانی دو Joel و Ellie.

با توسعه در سری هنوز هم در قبل از مرحله تولید وجود دارد هیچ کلمه ای رسمی و در عین حال که بازی جوئل یا Ellie. دور از سکسکه می خواهم که با این حال برای متوقف کردن اینترنت از گمانه زنی از آخرین از ما, مصاحبه, آگهی nauseam.

برای سن ناهنجار Joel چند نام شده اند chucked به انتخابات اعم از صنعت جانباز هیو جکمن جدید فن مورد علاقه های شما مانند جان برنثال و Nikolaj Coster-Waldau. من شخصا دوست دارم برای دیدن Oscar Isaac گام به نقش هر چیزی است که انسان طلایی است.

حدس و گمان است که فقط به عنوان شدید در رابطه با چه کسی باید بازی Ellie اما دو تا از اصلی frontrunners به نظر می رسد آن-سری آلوم سوفیا Japanese and Kaitlyn Dever از تحسین indie-تلنگر Booksmart. هر کدام از بازیگران HBO تصمیم می گیرد تا در نهایت با رفتن شما می توانید مطمئن شوید که اینترنت هنوز چیزی در مورد آن می گویند.

The Last of Us TV Series

HBO را از تاریخ انتشار – که نشان می دهد می آید ؟

مردمی متاسفم اگر یک چیز وجود دارد که حتی بیشتر دور از ذهن تر از این مصاحبه در حال حاضر آن را به یک جامد تاریخ انتشار. HBO هنوز به طور رسمی اعلام یک تاریخ انتشار برای آخرین ما تلویزیون نشان می دهد اما عوارض اطراف Coronavirus همه گیر به این معنی است که تولید و فیلمبرداری است و تنها در حال حاضر شروع به باز دوباره و پس از یک سری اولین بازی است که بعید است چیزی که اتفاق می افتد تا زمانی که تقریبا 2022.

با نشان می دهد هنوز در مراحل اولیه پیش تولید هیچ تاریخ رسمی بر این تاریخ انتشار برای HBO آخرین ما تعیین شده است اما با توجه به میانگین زمان تولید برای یک سریال تلویزیونی این روزها ما می توانیم برآورد تاریخ انتشار مدتی در سال 2022.

چگونه می توانم دیده بان HBO آخرین ما در انگلستان ؟

داده آسمان را توزیع ارتباط با HBO آن را تقریبا داده شده است که The Last of Us در دسترس خواهد بود به تماشای در آسمان اقیانوس اطلس.

اگر شما لازم نیست دسترسی به آسمان TV package (و در 21st century) شانس هستند شما قادر خواهید بود برای جریان آخرین ما در حال حاضر از طریق تلویزیون. همان بود که به تازگی درست برای HBO آخرین برک آوت سری مراقبان.

HBO آخرین ما داستان – آیا اتصال به The Last of Us 2?

در اطلاعیه مطبوعاتی اعلام HBO آخرین از ما اتفاق افتاده است به این نقطه آبدار قطعه از اطلاعات: "HBO سری را پوشش وقایع بازی اصلی که نوشته شده بود توسط Druckmann با امکان اضافی بر اساس محتوا در آینده بازی عاقبت."

این نگاه اجمالی به آینده به نظر می رسد نشان می دهد که اگر آخرین ما ثابت می شود یک ضربه بزرگ برای HBO سپس در فصل دوم خواهد شد بیش از به احتمال زیاد به دنبال حوادث آخرین ما II که ما به تازگی عطا با 5/5 امتیاز در اینجا در بررسی مورد اعتماد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن