Urbanista معرفی AirPods Pro رقیب در مقرون به صرفه لندن بی سیم از earbuds

مثلا تقلید از صمیم شکل چاپلوسی اما در حالی که Urbanista لندن بی سیم از earbuds ممکن است نگاه مانند اپل AirPods

توسط POSHTIBANNEWS در 18 اردیبهشت 1399

مثلا تقلید از صمیم شکل چاپلوسی اما در حالی که Urbanista لندن بی سیم از earbuds ممکن است نگاه مانند اپل AirPods طرفدار آنها به هیچ وجه نزدیک به عنوان گران قیمت است.

Urbanista اعلام کرده است که لندن درست هدفون بی سیم فعال نویز earbud که هزینه فقط £129.

مرتبط: بهترین های بی سیم از earbuds

که باعث می شود آنها را با ارزان ترین جفت بی سیم از earbuds دیده ایم با ANC یکپارچه; مگر اینکه شما تعداد آمازون اکو جوانه' کاهش سر و صدا از ویژگی های.

آنها بیش از یک شباهت عبور به AirPods نرم افزار و Urbanista به دنبال آنها را فقط به عنوان راحت برای پوشیدن با قصد نگه داشتن کاربران گوش دادن به صوتی خود را بیش از مدت طولانی.

فشار یک دکمه درگیر ANC, اما اگر شما می خواهید به ماندن آگاهی از جهان اطراف شما لندن نیز یک محیط حالت صدا. ویژگی های دیگر عبارتند از سنسور که هوشمندانه مکث آنچه شما در حال گوش دادن به زمانی که یک earbud گرفته شده است از گوش که توقف پخش به طور کامل زمانی که هر دو حذف شده اند.

بی سیم از earbuds یک IPX4 ضد آب امتیاز کامل برای لندن آب و هوا با rain هرگز دور. اتصال بلوتوث است 5.0 و لندن از earbuds قادر به پنج ساعت پخش با چهار اتهام در مورد totting تا 25. این مورد می تواند شارژ از طریق یک Qi سازگار با پد و یا USB-C اتصال. یک ساعت است که زمان کافی برای شارژ کامل از earbuds.

Urbanista می گویند که لندن به طور کامل سازگار با اندروید ، iOS و ویندوز دستگاه با دستیار صوتی به کمک موجود در لمس یک دکمه (ما فرض می کنیم که شامل Cortana بیش از حد).

مدیر عامل شرکت Urbanista, Anders Andreen می گوید: "لندن است که واقعا یک محصول ویژه و ما بسیار هیجان زده به استقبال این مدل به ما واقعی بی سیم ، کوچک و طراحی ارگونومیک را فراهم می کند مناسب کامل است که به نظر می رسد بزرگ و با فعال حذف نویز و صدای محیط, ویژگی های لندن است ایده آل برای زندگی در حرکت است."

موجود در چهار رنگ (سیاه و سفید و صورتی و سفید و آبی) به Urbanista لندن در دسترس خواهد بود از 25 ماه مه برای £129.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن