مایکروسافت سطح دو: می تواند انتشار تواند خیلی زودتر از انتظار می رود ؟

مایکروسافت پرده برداری از اولین سطح تلفن' در سال 2019 و آن را در حال حاضر به نظر می رسد مانند ما نمی خواهد که

توسط POSHTIBANNEWS در 3 مرداد 1399

مایکروسافت پرده برداری از اولین سطح تلفن' در سال 2019 و آن را در حال حاضر به نظر می رسد مانند ما نمی خواهد که بسیار طولانی به صبر کنید تا زمانی که ما در سطح دو در دست ما است. در اینجا همه چیز را ما می دانیم تا کنون از جمله گزارش امکانات و ممکن است تاریخ انتشار.

سطح دو شما نیست معمولی تلفن است. آن را در تاشو با دو صفحه نمایش است که در برابر هم و نزدیک مانند یک کتاب است. آن را به یک نگاه منحصر به فرد و یکی که می تواند یک بیت از تنوع در خسته موبایل طراحی فضا.

Microsoft Surface Duo تاریخ انتشار تواند خیلی زودتر از آنچه ما فکر

زمانی که مایکروسافت ابتدا اعلام کرد سطح دو در اواخر سال 2019 ما داده شد 'تعطیلات سال 2020' انتشار. در حالی که ما دیده ایم بسیاری از تکنولوژی تاخیر در سال 2020 از جمله سطح نئو در آن در واقع به نظر می رسد این دو ممکن است در آینده زودتر از ما انتظار داشتند.

دستگاه از طریق هر دو FCC (از طریق DroidLife) و بلوتوث SIG گواهینامه چیزی که معمولا اتفاق می افتد از چند هفته قبل از یک تلفن با یک نسخه و آن را به طور فزاینده ای بوده است طعنه های شخصی مایکروسافت در طول چند ماه گذشته.

ویندوز مرکزی زک Bowden توییتی (در بالا) است که مایکروسافت در حال برنامه ریزی در آزاد کردن دستگاه قبل از سامسونگ در راه اندازی بعدی آن تاشو است که ما فرض است که رفتن به Galaxy Z برابر 2. شایعات حاکی از این است که در اوت 5 در کنار سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20. یک تاریخ راه اندازی قبل از آن بعید به نظر می رسد در حال حاضر, اما آن را همیشه می تواند اتفاق می افتد.

با توجه به آستانهمایکروسافت راه اندازی شد به بحث در عمق در مورد این دو صفحه نمایش دستگاه در ساخت کنفرانس پیش از آن در سال, با این حال که رویداد اتفاق نمی افتد در آن معمول پوشش.

آنچه که در سطح Duo ؟ مشخصات طراحی و عملکرد

سطح دو دستگاه بسته دو 5.6 اینچ صفحه نمایش آن برابر بر روی هر یک از دیگر مانند یک کتاب در یک راه و نه بیش از حد متفاوت به Samsung Galaxy بریزید. بر خلاف برابر سطح دو به دو متمایز نمایش به جای یک تک. بهتر است در مقایسه با دو صفحه نمایش گزینه های ارائه شده در کنار برخی گوشیهای LG, هر چند آن را به احتمال زیاد بسیاری حقه باز با توجه به این واقعیت ثانویه صفحه نمایش نیست و به سادگی یک کلیپ در مورد

این rids آن از آزار دهنده چین و باید اطمینان حاصل شود آن را اجرا نمی کند به همان مسائل به عنوان برابر شده است. با صفحه نمایش تاشو را به نمایش امتداد 8.3 اینچ.

با داشتن این دستگاه در برابر هم به آن سطح از حفاظت. طراحی بیرونی بسیار شبیه به دیگر محصولات سطح با یک نگاه نقره ای و بزرگ مایکروسافت آرم.

در حالی که سطح Neo اجرا می شود ویندوز 10X اواز یا موسیقی دو نفری است که صرفا مبتنی بر اندروید دستگاه. این است که به سختی تعجب آور به عنوان آن را فورا می دهد مایکروسافت دسترسی به برنامه ها و توسعه دهندگان بدون نیاز به شروع از ابتدا.

در طول راه اندازی اولیه رویداد مایکروسافت گفت: این کار با گوگل بر روی محصول است و کار با توسعه دهندگان برای اطمینان از برنامه های کار و می توانید با استفاده از این غیر معمول صفحه نمایش تنظیم.

مرتبط با: بهترین گوشی های آندروید

مایکروسافت تایید نشده مشخصات دقیق است که به شما قدرت این دو اما به لطف برخی از اطلاعات از ویندوز مرکزی ما ایده خوبی از آنچه در آن ممکن است شامل. بر اساس این گزارش این دو خواهد بود و مجهز به Snapdragon 855, بسته, 6GB RAM و 256 GB ذخیره سازی. این نمایش گفته می شود AMOLED و باتری یک 3460mAh سلولی که می خواهید شارژ از طریق USB C.

نیز وجود دارد که گفته می شود 11-مگاپیکسل f/2.0 دوربین, اسکنر اثر انگشت و پشتیبانی از قلم سطحی.

واضح حذف به نظر می رسد 5G اتصال. این بود یک معامله بزرگ زمانی که این دو برای اولین بار اعلام شد اما از آن است که در حال حاضر به امری عادی در گوشی های آندروید اعم از بودجه گزینه های مدل بالا. شما همچنین متوجه Snapdragon 855 دیگر گل سرسبد Qualcomm SoC پس از آن خواهید بود جالب است اگر به روز رسانی مایکروسافت به 865 قبل از انتشار. فوق Windows مرکزی اطلاعات به نظر می رسد به دلالت آن را نمی خواهد به عنوان طراحی نهایی قبل از 865 بیرون آمد.

اخیر Windows مرکزی گزارش دوباره بر وجود خواهد داشت 5G, شارژ بی سیم و یا حتی NFC.

مرتبط با: 5G در انگلستان

سطح اواز یا موسیقی دو نرم افزار می تواند بزرگترین پیروزی

مایکروسافت کار کرده است و به آن launcher تقلید که از ویندوز با مشابه تصویر زمینه و بیشتر مربع کردن آیکون. مایکروسافت در حال حاضر پرتاب در دسترس در فروشگاه Google Play بنابراین این به احتمال زیاد خواهد شد به صورت پایه و اساس. به نظر می رسد مایکروسافت با نصب آن برنامه های خود را در این دو جمله لبه مرورگر و مجموعه اداری.

بهترین راه برای گرفتن یک بازبینی اساسی از چه نرم افزار کار می کنند این است که به سازمان دیده بان ویدیو بالا. این می آید از یک شبیه ساز از SDK منتشر شده توسط مایکروسافت است.

آن را به عنوان یک دوگانه روی صفحه نمایش دستگاه شما می توانید برنامه های باز بر روی یک صفحه نمایش و نه چیز دیگر. همچنین به نظر می رسد مانند شما قادر خواهید بود برای سفارشی کردن صفحه اصلی و یک بخش نمایش 'قفسه'. به نظر می رسد مقدار زیادی از گزینه های سفارشی سازی (حتی به تغییر نوار جستجو نگاه کنید) و آن را به یک UI بسیار تمیز.

Microsoft Surface Duo – قیمت

مایکروسافت هنوز به ذکر است هر گونه قیمت گذاری برای سطح دو. این خواهید بود برای دیدن که چقدر این گوشی در می آید و ما می خواهم مشکوک آن را حداقل در تاریخ همتراز با بالا پایان £1049 آی فون 11 Pro. سامسونگ در حال حاضر به فروش می رساند کهکشان برابر برای £1800.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن